مردم یمن خطاب به صهیونیست‌ها:

نابودی شما، وعده حتمی الهی است

میلیون‌ها یمنی امروز به خیابان‌ها آمدند و در حمایت از غزه راهپیمایی کردند. یمنی‌ها در بیانیه پایانی، تأکید کردند رژیم صهیونیستی نابود خواهد شد و این یک وعده الهی است.
کد خبر: ۶۸۳۶۰۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲ - 09August 2024

به گزارش گروه بین الملل دفاع‌پرس، میلیونها یمنی امروز جمعه راهپیمایی تحت عنوان «جنگ جهاد، محور واحد... با غزه تا پیروزی» برگزار کرده و انتخاب «یحیی السنوار» به عنوان جانشین «اسماعیل هنیه» را تبریک گفتند.

راهپیمایی میلیونی یمنی ها در حمایت از ملت فلسطین

در این راهپیمایی، بیانیه‌ای صادر و تأکید شد: به دشمن اسرائیلی می‌گوییم که نابودی شما، وعده حتمی الهی در قرآن است و حمایت آمریکا، غرب و سازشکاران، شما را از این سرنوشت نجات نخواهد داد.
 
مردم یمن خطاب به حکام عرب و مسلمان گفتند: «ما حسرت را در چشمهای ملت شما می‌بینیم؛ زیرا آنان امیدوارند که شما از ملت فلسطین در غزه دفاع کنید».مردم یمن با تأکید بر ادامه جهاد فی سبیل الله و کمک به ملت فلسطین، «مواضع شرم‌آور رژیمهای عربی و اسلامی سازشکار را که خود را سنگری برای دفاع از دشمن اسرائیل قرار داده‌اند»، محکوم کردند.
 
ارتش یمن در حمایت از ملت فلسطین، بارها مواضع صهیونیستها و کشتیهای وابسته به آنان را هدف قرار داده است. یمن می‌گوید که تا زمان شکست محاصره غزه، به این حملات ادامه خواهد داد.
 
«عبدالعزيز صالح بن حبتور» نخست وزیر یمن دوشنبه هفته جاری با اشاره به اینکه «آزادی فلسطین و پیروزی در برابر دشمن اسرائیلی، قطعا تحقق خواهد یافت»، جنگ کشورهای عربی و اسلامی با اسرائیلی را یک «درگیری ازلی، تاریخی و دینی» دانست و گفت: هزینه‌هایی که ملت فلسطین در دهه‌های گذشته پرداخت کرده، باعث پیروزی موعود خواهد شد. این ملت با شجاعت خود نشان داد که فلسطین، مسئله حاشیه‌ای نیست.
 
بن حبتور انقلاب اسلامی ایران را مهمترین عامل حمایتی از فلسطین دانست، تصریح کرد: به جز ایران، هیچ کشور عربی از جمله عربستان و امارات، از مقاومت فلسطین حمایت نکرد. انقلاب اسلامی، هم اکنون زنده است و وجود محور مقاومت، تضمینی برای بقای آن است».

 

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، اسرائیل ، جنگ غزه
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار