رئیس کانون وکلای مرکز:

آماده هرگونه دفاع حقوقی از مردم فلسطین در محاکم بین‌المللی هستیم

حبیب‌زاده مومن گفت: کانون وکلای دادگستری آماده است تا با کمک وزارت امور خارجه هر نوع پیگیری حقوقی برای دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین را انجام دهد.
کد خبر: ۶۸۳۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹ - 11August 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «بهنام حبیب زاده مومن» رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز در نشست خبری امروز (دوشنبه) اظهار داشت: ما چندی پیش همایش بین المللی را با همکاری دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار کردیم که در آن نمایندگان حقوقی از ۱۷ کشور دنیا حضور داشتند.

آماده هرگونه دفاع حقوقی از مردم فلسطین در محاکم بین‌المللی هستیم

حبیب زاده مومن بیان کرد: کانون وکلای دادگستری مرکز به عنوان یک نهاد مستقل و ملی وظیفه خود می داند تا از حقوق مردم مظلوم در همه جای دنیا دفاع کند، ما در IBA  و بسیاری از نهادهای بین المللی می‌توانم اثرگزاری خوبی داشته باشیم. کانون وکلای دادگستری اعلام آمادگی می‌کند تا با کمک وزارت امور خارجه هر نوع پیگیری حقوقی برای دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین را انجام دهد.

رئیس کانون وکلای دادگستری مرکز تصریح کرد: متاسفانه بعد از تصویب قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار سطح علمی پذیرفته شدگان آزمون وکالت شدیدا دچار تنزل شد، پیش از قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار آخرین پذیرفته شده در آزمون وکالت نمره ۸/۵ از بیست بود اما هم اکنون ۳/۸ از بیست نمره آخرین نفری است که در سال ۱۴۰۲ پذیرفته شده است.

وی افزود: در اتحادیه سراسری کانون های وکلا زمان آزمون وکالت ۱۴۰۳ آبان مشخص شده است، امیدوارم همه عزیزانی که در این آزمون شرکت می کنند موفقیت کسب کنند، منابع این آزمون ما خیلی تغییری نداشته است. سعی کردیم آزمون در موعدی برگزار شود که آب و هوا متبوع باشد.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها