استاندار ایلام:

مهران گرانیگاه خدمت به زائر حسینی است

«بهرام‌نیا» گفت: مهران گرانیگاه خدمت به زائر حسینی است و همه باید از این فرصت و موهبت الهی به بهترین نحوه استفاده کنیم.
کد خبر: ۶۸۴۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۸ - 12August 2024

مهران گرانیگاه خدمت به زائر است به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام در نشست ستاد اربعین استان اظهار داشت: مهران گرانیگاه خدمت به زائر است و همه باید از این فرصت و موهبت الهی به بهترین نحوه استفاده کنیم.

وی افزود: در چنین نشستی گزارش کمیته‌ها ارائه و اگر چنانچه کمبودی در هر حوزه باشد با همکاری و هم‌افزایی همه مجموعه‌ها، کمبود‌ها و خلع‌ها برطرف می‌شود.

«بهرام‌نیا» با قدردانی از گروه‌های مردمی و شهرداری‌های مناطقی از تهران و سایر شهرداری‌ها در خدمات‌رسانی به زوار در اربعین، بیان داشت: تا بدرقه آخرین زائر، در مهران هستیم و تا آخرین لحظه خادم زوار عتبات عالیات خواهیم بود.

رییس ستاد اربعین استان ایلام با تاکید بر جمع‌آوری و تفکیک پسماند در مرز مهران، یادآور شد: تفکیک پسماند و‌جمع‌آوری آن بسیار مهم است و پسماند باید ساماندهی و مدیریت شود.

وی با تاکید بر فضای‌سازی استان با بنر‌ها و پرچم با موضوع اربعین، گفت: فضاسازی مسیر پیاده‌روی اربعین و مسیر ایلام - مهران و نقاط پرتردد استان در دستور کار قرار گیرد.

استاندار ایلام گفت: با توجه به نیاز به داشتن اطلاعات از موجودی استان در همه حوزه‌ها، تمامی اقلام، تجهیزات و آب مورد‌نیاز باید در سامانه ثبت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار