حجت‌الاسلام «حاجی‌صادقی» در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

راهپیمایی اربعین میثاق جدیدی با اباعبدالله (ع) است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ حسینی و گفتمان عاشورا گفت: راهپیمایی اربعین حسینی حرکتی بی‌نظیر و میثاق جدیدی با اباعبدالله الحسین (ع) است.
کد خبر: ۶۸۴۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳ - 24August 2024

حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، با بیان اینکه عاشورا اسلام را زنده کرد، اظهار داشت: اربعین حسینی هم عاشورا را زنده نگه می‌دارد.

راهپیمایی اربعین یک پیمان و میثاق جدیدی با ابا عبدالله الحسین (ع) است

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه اربعین حسینی مختص به امام حسین (ع) بوده و روز اعلام فرهنگ و گفتمان عاشورای حسینی است، ادامه داد: راهپیمایی اربعین صحنه به میدان آمدن پیروان واقعی امام حسین (ع) است.

نماینده ولی فقیه در سپاه افزود: زائران اربعین حسینی در روز عاشورا باور، گفتمان و ایمان را در این حرکت بزرگ و بی‌نظیری که در عالم اسلام نظیر ندارد به صحنه عمل آورده و قدرت دین و فرهنگ عاشورا را به نمایش می‌گذارند.

وی درباره اهمیت حضور راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی عنوان کرد: راهپیمایی اربعین حسینی، جهانی و عمومی بودن و بقای این فرهنگ بزرگ را به صورت علنی به دنیا نشان می‌دهد و در عین حال پیمان و میثاق جدیدی با اباعبدالله الحسین (ع) است.

حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با بیان اینکه راهپیمایی اربعین حسینی نظیر ندارد و روز آمدن به صحنه و تجلی است، تصریح کرد: همانند راهپیمایی اربعین حسینی را در هیچ جای دیگر نمی‌توان یافت و این ایام قطعاً مورد عنایت خداوند متعال است.

وی با تأکید بر اینکه تلاشگران اربعین حسینی قطعاً مورد عنایت پروردگار متعال قرار می‌گیرند، گفت: باید فرهنگ حسینی و گفتمان عاشورا را ترویج داد. ما باید در اربعین حسینی وفاداری و میثاق خود را با امام زمان (عج) را قوی‌تر کرده و با ایشان پیمان ببندیم که از نایب شایسته او به بهترین شکل ممکن فرمان می‌بریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: ما باید در اربعین حسینی تبرّی، استکبارستیزی، ظلم‌ستیزی، تولّی و فرمان‌بری از ولی خدا را به خوبی تبیین کنیم و قطعاً با این اقدام و به محبت الهی، فطرت پاک مردم عزیز و ولایتمدار و عاشقان امام حسین (ع) به این سمت پیش می‌رود.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار