فرمانده کل سپاه شهادت سرهنگ پاسدار احمدرضا افشاری را تسلیت گفت

فرمانده کل سپاه پاسداران به مناسبت شهادت سرهنگ پاسدار افشاری از نیروهای مستشاری هوافضای ایران در سوریه، پیام تسلیتی صادر کرد.
کد خبر: ۶۸۴۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱ - 15August 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت شهادت سرهنگ پاسدار احمد افشاری از متخصصان صنعت هوافضای سپاه، پیام تسلیتی صادر کرد.

فرمانده کل سپاه شهادت سرهنگ پاسدار احمدرضا افشاری را تسلیت گفت

متن پیام فرمانده کل سپاه پاسداران بدین شرح است:

بار دیگر انقلاب اسلامی با تقدیم یکی از پاسداران مدافع حرم، سرو تناور انقلاب اسلامی را آبیاری نمود. رزمنده سرافراز سرهنگ پاسدار احمدرضا افشاری از نیرو‌های مستشاری هوافضای سپاه در سوریه بر اثر جراحات وارده ناشی از بمباران هوایی به شهادت رسید.

این صحابه آخرالزمانی اباعبدالله الحسین (ع) نیمه اول مردادماه در پی حمله هوایی نیرو‌های ائتلاف متجاوز به سوریه به درجه رفیع جانبازی نائل و برای اقدامات درمانی به ایران منتقل شده بود، امروز پنجشنبه بر اثر شدت جراحات به یاران شهیدش پیوست.

اینجانب با تبریک و تسلیت شهادت این شهید سرافراز، از درگاه خدای کریم و نعیم، برای آن شهید عزیز علو درجات و همنشینی با شهدای کربلا و برای خانواده مکرم، بستگان و همرزمان ارجمند وی سلامتی و ثبات قدم در تداوم راه شهید و شهادت و جهاد خالصانه در مسیر اعتلای قرآن و عترت و سربلندی ایران اسلامی را طلب می‌کنم.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها