مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس:

باید پاسخ محکمی به جنایات رژیم صهیونیستی داده شود

سردار «کوشکی» گفت: رژیم صهیونیستی از هیچ جنایتی خودداری نمی‌کند و اگر پاسخ قاطعی به جنایت اخیرش ندهیم دفعه بعد جنایت بدتری را مرتکب می‌شود زیرا قدرت را اگر به اندازه و به موقع به کار نبریم چیزی از اقتدارمان باقی نخواهد ماند.
کد خبر: ۶۸۵۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰ - 18August 2024

باید پاسخ محکمی به جنایات رژیم صهیونیستی بدهیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سردار «سعید کوشکی جهرمی» در یادواره شهدای بهزیستی که همزمان با سالروز ایام گرامیداشت بازگشت آزادگان سرافراز در شیراز برگزار شد اظهار داشت: آزادگان ما نشان، آزادگی، شرافت، سرافرازی و سربلندی مردم ایران را در سخت‌ترین شرایط به دنیا نشان دادند و به ما یاد دادند که زندگی در پرتو دین و معنویت الهی را تمرین کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس با بیان اینکه خاطرات و روایات آزادگان، بخشهای ناگفته دفاع مقدس را به ما نشان می‌دهد خاطرنشان کرد: این عزیزان دو رنج را متحمل شدند؛ یکی در دوران اسارت و دیگری پس از آن که این عزیزان زنده و حاضر بودند اما ما نتوانستیم ارزش وجودی این عزیزان را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

سردار سعید کوشکی جهرمی با بیان اینکه باید سیره شهدا و سبک زندگی که آنها برای ما یادگار گذاشتند را معرفی کنیم گفت: رهبر معظم انقلاب تاکید دارند که دفاع مقدس 200 سال آینده ما را از نظر گنجینه و منبع دست اول معنوی و فرهنگی بی‌نیاز می‌کند.

این پیشکسوت دفاع مقدس بیان کرد: خدا انسان را اشرف مخلوقات معرفی کرده و شریف‌ترین انسانها نیز رزمندگان ما یعنی کسانی هستند که با نام و یاد و کلام خدا و برای احیا و تجلی یاد خدا مجاهدت کردند؛ کسانی که امروز نیز بیکار ننشسته و از دیگران دستگیری کرده و با حضور در میان مردم به ویژه دردمندان و دادن باور و امید به آنها بزرگترین خدمت و کمک را به آنها نمودند.

سردار کوشکی به حاضران در جلسه به ویژه جوانان توصیه کرد در کنار قرآن خواندن کتاب بخوانند و در ادامه نیز خواندن کتاب «تنها گریه کن» را توصیه کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس خاطرنشان کرد: قدرتهای استکباری، رژیم صهیونیستی این گوساله سامری را به جان مردم دنیا انداختند تا شاهد کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌گناه فلسطین به دست آنها باشیم.

وی افزود: رژیم صهیونیستی از هیچ جنایتی خودداری نمی‌کند و اخیرا نیز میهمان عزیزمان را در خانه‌مان ترور می‌کند و اگر پاسخ قاطعی به جنایت اخیرش ندهیم دفعه بعد جنایت بدتری را مرتکب می‌شود زیرا قدرت را اگر به اندازه و به موقع به کار نبریم چیزی از اقتدارمان باقی نخواهد ماند.

سردار کوشکی بیان کرد: در 250 سال گذشته دشمنان با خیانت و دسیسه دو سوم ایران را جدا کردند و اکنون نیز بنا دارند این کشور که مهد مردان شجاع و فداکار است را تجزیه کنند اما در دفاع مقدس با رهبری امام نگذاشتیم ذره‌ای از خاکمان جدا شود؛ آن هم در شرایطی که 35 کشور مستقیم و 75 کشورغیرمستقیم در مقابل ما بودند و به ذلت کشیده شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار