مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی:

باید هر برنامه دفاع مقدس حاوی پیام برای جوانان و افراد جامعه باشد

سرهنگ الهی‌راد گفت: هر برنامه دفاع مقدس باید حاوی پیام‌های حماسه برای مخاطبان و عموم افراد جامعه به ویژه جوانان باشد.
کد خبر: ۶۸۸۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۴ - 01September 2024

هر برنامه دفاع مقدس حاوی پیام برای مخاطبان و عموم افراد جامعه باشدبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرهنگ پاسدار «مهدی الهی‌راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در جلسه‌ هماهنگی برنامه‌های هفته دفاع مقدس خراسان شمالی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس ارتباط مستقیمی با عاشورا دارد، اظهار داشت: انقلاب ما بر پایه قیام عاشورا بنا شده است، رزمندگان نیز به تأسی از امام حسین (ع) در مقابل ظلم ایستادند.

وی با تأکید بر اینکه برنامه‌های کیفی و متناسب با مخاطبان در هفته دفاع مقدس اجرا شود، تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای بیان رویکرد نظام اسلامی و در ادامه آن رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس در دفاع از انقلاب و میهن اسلامی است. لذا هر برنامه باید حاوی پیام‌های حماسه دفاع مقدس برای مخاطبان و عموم افراد جامعه به ویژه جوانان باشد.

سرهنگ الهی‌راد با اشاره به اینکه شعار امسال «در راه فتح قله‌ایم» است، تصریح کرد: با ابلاغ سراسری و پیگیری‌های مکرر از تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی مطالبه‌گر اجرای برنامه‌های فاخر در این حوزه باشید. باید در این ایام و مناسبت‌ها به شناساندن و تبیین دفاع مقدس پرداخت تا پیام‌ها و درس‌های این جنگ تحمیلی را تبیین تا در تمامی اجزای فرهنگ عمومی و شؤون فرهنگی استان نهادینه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار