جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کشور:

در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری ضروری است

سردار «شرفی» گفت: دشمن با تهاجم فرهنگی سعی می‌کند که افکار عمومی را منحرف سازد، لذا حرکت در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری ضروری است.
کد خبر: ۶۸۸۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸ - 02September 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سرتیپ ستاد «محمد شرفی» جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کشور امروز (دوشنبه) در اجلاسیه شهدای امنیت کهگیلویه و بویراحمد با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و شهدا ،اظهار داشت: برگزاری کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد یک رسالت مؤثر در جهت ترویج فرهنگ ایثار شهادت و مقاومت است.
 
سردار شرفی افزود: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در تمام دوران ها و صحنه های حماسی با حضور حداکثری ، نقش فوق‌العاده ای در سرنوشت کشور ایفا کردند.
 
جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی کشور با بیان اینکه مردم غیور این استان در دوران دفاع مقدس به نسبت جمعیت، بیشترین اعزام به جبهه های حق بر علیه باطل را داشتند،تصریح کرد: فداکاری و سلحشوری رزمندگان و شهدای این استان هرگز فراموش نخواهد شد و هر کدام تبدیل به ستاره ای شدند که مسیر درست را نشان می دهند.
 
در مسیر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه امری ضروری است
 
این مسئول با تاکید بر اینکه جایگاهی بالاتر از شهادت وجود ندارد، خاطرنشان کرد: خانواده‌های های معظم شهدا فرزندانی را تربیت کردند که با ارزش ترین دارایی خود را تقدیم انقلاب و اسلام کردند و امروز ما باید با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شرمنده شهدا و خانواده معظم آنان نشویم.
 
وی ادامه داد: دشمن با جنگ نرم سعی می‌کند که افکار عمومی را منحرف سازد،لذا چنانچه در جامعه روحیه ترویج ایثار  و شهادت بالا باشد هرگز مسیر درست را فراموش نخواهیم کرد.
 
سردار شرفی ابراز داشت: در وصیت نامه شهدای والامقام همواره بر پیروی از ولایت فقیه ،آرمان‌های انقلاب اسلامی، قرآن تاکید شده است و ما با عمل به وصیت شهدا راه و سیره شهدا را قدر بدانیم.
 
سرتیپ دوم ستاد «کیقباد مصطفایی» فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویراحمد با تقدیم ۲ هزار شهید نقش پررنگی را در دفاع مقدس ایفا کردند و در این راستا نیروی انتظامی استان با تقدیم ۹۸ شهید، تلاش می کنیم که امنیت کشور را با جانفشانی‌های خود تضمین کنیم .
 
سردار مصطفایی افزود: دشمن تا بن دندان مسلح در مقابل فرهنگ، اقتصاد ، سرزمین ما صف آرایی کردند و درصدد هستند که ارزش‌های ما را ضد ارزش‌ جلوه دهند.
 
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: نیروی انتظامی استان ۶۵۰ جانباز به جمهوری اسلامی تقدیم کرده است، که برخی از این جانبازان جانباز ۱۰۰ درصد هستند، لذا باید مقام شهدا و جانبازان و ایثارگران را قدر بدانیم و راه این بزرگواران را ادامه دهیم .
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار