«امیر نصیرزاده» مجتمع شیلاتی و کارخانه تولید کنسرو تن ماهی در چابهار را افتتاح کرد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز سه شنبه در ادامه سفر به سیستان و بلوچستان کارخانه صنایع شیلاتی منطقه آزادچابهار شامل کارخانه تولید کنسرو تن ماهی، فرآوری و بسته بندی ماهی و میگو و سردخانه را افتتاح کرد.
کد خبر: ۶۸۸۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳ - 03September 2024

به گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، «امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده» وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با ابراز خوشحالی از رونق تولید و اشتغالزایی نیروهای بومی اظهار داشت: این کارخانه با اعتبار ۲هزار و ۱۰۰میلیارد ریال و اشتغالزایی ۴۰۰ نفر و تولید سالانه ۲۵ میلیون قوطی کنسرو افتتاح شد.

وزیر دفاع مجتمع شیلاتی و کارخانه تولید کنسرو تن ماهی در چابهار را افتتاح کرد

وی با اشاره به اینکه تمرکز وزارت دفاع بر رفع محرومیت از سواحل مکران است، افزود: هدف از انتخاب چابهار و سواحل مکران برای اولین سفر استانی تاکید تدابیر فرماندهی معظم کل قوا مبنی بر تسریع آبادانی و توسعه سواحل مکران است.

وی با اشاره به توان سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح در فعالیت‌های اقتصادی گفت: مطلوبیت طرح های وزارت دفاع در منطقه چابهار علاوه بر ارتقای شاخص های اقتصادی کمک در جهت رفع محرومیت از این منطقه، ارتقای شاخص های رفاه و امنیت در جنوب شرق کشور و ایجاد جهش تولید با مشارکت مردم که تاکید دیگر مقام معظم رهبری است، دانست.

امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و هیات همراه از ظرفیت ها و امکانات بندر چابهار، تجهیزات لجستیکی و اقدامات انجام شده در حوزه زیرساختی و توسعه فعالیتهای تجاری در این بندر نیز بازدید کرد.

بازدید از طرح های توسعه ای، روند تخلیه و بارگیری و بررسی پروژه های سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه لجستیک و خدمات بندری از دیگر برنامه های سفر وزیر دفاع به بندر چابهار بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار