شهادت سرباز وظیفه لرستانی

 سرباز وظیفه «فرشید میریان» از نیروهای مرزبانی گروهان مرزی «بسطام» سقز در حین پایش و کنترل نوار مرزی به درجه رفیع شهادت نائل شد.
کد خبر: ۶۸۸۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۲ - 04September 2024

شهادت سرباز وظیفه لرستانیبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان، سرباز وظیفه «فرشید میریان» از نیروهای مرزبانی گروهان مرزی بسطام سقز امروز سه‌شنبه در حین پایش و کنترل نوار مرزی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

حجت‌الاسلام هبت اله هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در این راستا پیامی را صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه رب الشهدا و الصدیقین

" وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ "

هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده مپندارید، بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

خبر شهادت فرزند دیگری از استان لرستان، از نیروهای مرزبانی گروهان مرزی بسطام سقز که امروز در حین پایش و کنترل نوار مرزی به درجه رفیع شهادت نائل آمد، بسیار جان‌سوز و غم‌انگیز بود.

بی‌شک حفظ امنیت از مهم‌ترین ارکان جامعه بوده و برای نظام مقدس جمهوری اسلامی در اولویت امور قرار دارد و امروز جان‌فشانی و ازخودگذشتگی سربازان حریم امنیت کشور در حفظ ثبات و آرامش جامعه ستودنی است.

اینجانب با تبریک و تسلیت شهادت سرباز وظیفه «فرشید میریان» به خانواده معظم و مردم شهیدپرور استان لرستان به‌ویژه مردم شهرستان نورآباد، علو درجات را برای این شهید والامقام و صبر و سلامتی را برای کلیه بازماندگان از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پایان از عموم مردم شهیدپرور استان لرستان به‌ویژه شهرستان نورآباد و خانواده معظم شهدا و ایثارگران دعوت کرد که در مراسم تشییع و خاک‌سپاری پیکر مطهر شهید میریان شرکت کنند.

بنابراین گزارش، سرباز وظیفه «فرشید میریان» از نیروهای مرزبانی گروهان مرزی بسطام سقز بود که امروز در حین پایش و کنترل نوار مرزی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

پیکر شهید مرزبان میریان فردا، چهارشنبه ۱۴ شهریورماه ساعت ۴ الی ۶ بعدازظهر در گلزار شهدای نورآباد تشییع و به خاک سپرده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار