دلنوشته/ مبینا علی‌پور

قدم‌هایم را نذر کبوتر های حرم می‌کنم

هوش و حواسم را در امانتداری‌ حرم تحویل می‌دهم. نمی‌خواهم جز شما، احساس دیگر را حس کنم. قلبم را کنج ضریح می‌گذارم تا نظری فرمایید به قلبی که مالامال از عشق شما ست. قدم‌هایم را نذر کبوتر های حرم شما می‌کنم، به امید روزی که به آرزوهایم پر و بال دهید؛ یا علی‌ابن موسی‌الرضا (ع)!
کد خبر: ۶۸۸۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۹ - 04September 2024

قدم‌هایم را نذر کبوتر های حرم می‌کنمگروه استان‌های دفاع‌پرس - «مبینا علی‌پور» فعال رسانه‌ای خراسان رضوی؛ قدم به قدم به شما نزدیک‌تر می‌شوم. گویی خورشید بار دیگر امشب طلوع کرده و ثابت می‌ماند. خورشیدی غمگین و بسیار زیبا!

نمی‌دانم اشک‌هایم با کدام اجازه دوباره گونه‌هایم را در آغوش گرفته‌اند؟ هنگامی که به شما نگاه می‌کنم هیچ چیزی جز آرامش را حس نمی‌کنم؛ حتی وجودم  را . 

امشب غم عجیبی در دلم ریشه کرده .

قدم می‌زنم و هر تکه از روحم را در گوشه‌ای از صحن شما جا میگذارم. آمده‌ام امضا بگیرم آقا جانم؛ آرزوهایم را تنها گذاشته‌ام ولی به آنها قول رسیدن داده‌ام. ضامنم می‌شوید؟!

نزدیک‌تر می‌شوم. صدای بال زدن‌های کبوترهای حرم شما را می‌شنوم. می‌بینم که چگونه عاشقانه به دور شما می‌گردند. حق دارند، حتی زمین هم که وقتی چون شما را دارد دور خودش می‌چرخد.

هوش و حواسم را در امانتداری‌ حرم تحویل می‌دهم. نمی‌خواهم جز شما، احساس دیگر را حس کنم! 

قلبم را کنج ضریح می‌گذارم تا نظری فرمایید به قلبی که مالامال از عشق شما ست . قدم هایم را نذر کبوتر های حرم شما می‌کنم، به امید روزی که به آرزوهایم پر و بال دهید؛ یا علی‌ابن موسی‌الرضا (ع)!

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار