دریادار تنگسیری: حضور دشمنان و بیگانگان در منطقه تنها برای تفرقه و فتنه است

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: بارها تأکید کرده‌ایم که پیام ما به همسایگان و کشورهای مسلمان، دوستی و برادری و وحدت است و حضور دشمنان و بیگانگان در این منطقه تنها برای تفرقه و فتنه است و ما مستحکم و پولادین در برابر تمام دنیای آنان ایستادگی خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۸۸۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵ - 05September 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، دریادار «علیرضا تنگسیری» فرمانده نیروی دریایی سپاه آمادگی و توان رزم یگان‌های شناوری، موشکی و تکاوران نیروی دریایی سپاه در جزایر نازعات و تنگه هرمز را ارزیابی کرد و گفت: الحمدالله آمادگی روحی وعملیاتی رزمندگان اسلام در بالاترین سطح قرار دارد.

سرکشی فرمانده نیروی دریایی سپاه از یگان‌های عملیاتی در جزایر نازعات و تنگه هرمز

فرمانده نیروی دریایی سپاه اظهار داشت: جزایر نازعات از مناطق مهم ماموریتی و در محدوده منطقه پنجم دریایی امام محمدباقر (علیه‌‌السلام) است و تاکید فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) توجه به آمادگی رزمندگان مستقر در جزایر نازعات است و الحمدولله ما امروز شاهد روحیه بالا و آمادگی کامل عملیاتی بودیم و این برآمده از تدبیر فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) است. چرا که معظم له دستور ویژه درامور جزایر نازعات به ما داده‌اند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه چهاردهمین الحاق تجهیزات به نیروی دریایی سپاه در ماه گذشته را یادآور شد و اظهار داشت:یکی از اهداف مهم ما از این بازدید، ارزیابی عملیاتی تجهیزات الحاق شده در خطوط دفاعی در جزایر و تنگه هرمز بود که الحمدالله با بهترین وضعیت ممکن همه سامانه‌های اعم از موشکی، پهپادی و دیگر سامانه‌ها و تجهیزات الحاق شده برای دفاع و تولید امنیت و آرامش ملت عزیزمان در حالت عملیاتی قرار دارند. 

دریادار علیرضا تنگسیری در پیام خود به همسایگان و کشور‌های دوست حوزه خلیج فارس و دریای عمان گفت: بار‌ها تأکید کرده ایم که پیام ما به همسایگان و کشور‌های مسلمان، دوستی و برادری و وحدت است و حضور دشمنان و بیگانگان در این منطقه تنها برای تفرقه و فتنه است و ما مستحکم و پولادین در برابر تمام دنیای آنان ایستادگی خواهیم کرد. این کلام خدای واحد است که بر سینه ما نقش بسته است: «واعدوا لهم مااستطعتم من قوه».

فرمانده نیروی دریایی سپاه در ضمن بازدید، جدیدترین سامانه‌های رصد و اشراف اطلاعاتی اخیرا الحاق شده به این نیرو را ارزیابی کرد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار