پیام تشکر نماینده ولی فقیه در لرستان در خصوص برگزاری مراسم عزاداری در ماههای محرم و صفر؛

عزاداری‌های پرشور و شعور محرم و صفر مسیر تضمین‌کننده عزت بشریت است

حجت الاسلام شاهرخی در خصوص برگزاری مراسم‌ عزاداری در دو ماه محرم و صفر در استان لرستان پیام تشکر صادر کرد. 
کد خبر: ۶۸۹۰۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸ - 06September 2024

عزاداری‌های پرشور و شعور محرم و صفر مسیر تضمین‌کننده عزت بشریت است به گزارش دفاع‌پرس حجت‌الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی» نماینده ولی فقیه در لرستنان در خصوص برگزاری مراسم‌ عزاداری در دو ماه محرم و صفر در استان پیام تشکر صادر کرد. 
متن پیام بدین شرح است.

«بسم الله الرحمن الرحیم»/

خداوند متعال را سپاسگزارم که قلوب ملت ایران را کانون تابش محبت و هدایت و ارشاد اهل بیت عصمت و طهارت (سلام الله علیهم اجمعین) قرار داد.

سلام و صلوات بی‌پایان بر حضرت پیامبر اعظم(ص) و پیشوایان معصوم (علیهم السلام) آن هدایت‌کنندگانی که مودتشان و عمل به آموزه‌هایشان راه کمال و سعادت برای بشریت است.

محرم و صفر با عزاداری‌های پرشور و شعورش و بیان سوز و حماسه حسینی توسط شاعران و مداحان آیینی و تبلیغ و تبیین معارف اسلامی و آموزه‌های مکتب تشیع توسط روحانیون و مبلغین همچنان تنها مسیر تضمین‌کننده عزت، آزادگی و رهایی بشریت از ظلم و ستم نظام سلطه است.

مردم شریف ایران اسلامی و مردم استان لرستان این پایگاه و کانون محبت به اهل بیت (علیهم السلام) در دو ماه محرم و صفر خصوصا در دهه اول محرم و دهه آخر صفر با شکوه‌ترین مجالس و اجتماعات را تشکیل دادند و عظمت اسلام، تشیع و پیروان مکتب حضرت امام حسین (علیه السلام) را به نمایش گذاشتند.

امسال اربعین حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) که مصادف با جنایات رژیم اشغالگر قدس و آمریکا و حامیانش بود، با حضور بیش از ۲۰ میلیون زائر حسینی و انبوه عزاداران در دهه آخر صفر در سراسر ایران اسلامی پرشور و شعورتر از گذشته برگزار شد و این پیام را به جهانیان منتشر کرد که راه غلبه بر ستمگران عالم و رژیم کودک‌کش، مکتب نجات‌بخش سالار شهیدان است.

لازم می‌دانم ضمن عرض تبریک ماه ربیع الاول از همه مردم شریف استان لرستان، خصوصاً نوجوانان و جوانان عزیز، هیئت‌های مذهبی، مواکب حسینی در داخل کشور و کشور عراق، روحانیون و مبلغین و وعاظ محترم، ائمه جمعه و جماعات، ذاکرین و مداحان، صاحبان حسینیه‌ها، تکیه‌ها و بقاع متبرکه، سازمان‌ها و دستگاه‌های خدماتی و امدادی و درمانی، نیروهای نظامی انتظامی و امنیتی و بسیج مردمی، ستاد عتبات عالیات در امور اربعین، سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی و تبلیغی، فعالین حوزه رسانه، صداوسیمای ملی و استانی که زمینه برپایی و استفاده مردم از مجالس محرم و صفر و اربعین را فراهم کردند، کمال تشکر و قدردانی را بنمایم و از خداوند متعال عزت و سرافرازی اسلام و مسلمانان و طول عمر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) را خواستارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار