امیر نصیرزاده: توان علمی یکی از مولفه‌های قدرت در دنیا است

وزیر دفاع و پشتیانی نیرو‌های مسلح گفت: یکی از مولفه‌های قدرت در دنیا نیز توان علمی است و نقش دانشمندان، دانشجویان و دانش آموزان در این زمینه بسیار مهم و حیاتی است.
کد خبر: ۶۹۰۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۲۱ - 11September 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در این دیدار ضمن تبریک کسب مقام نخست تیم المپیاد نجوم دانش آموزی ایران در هفدهمین المپیاد جهانی نجوم و اختر فیزیک گفت: موفقیت شما آورده‌های علمی، پیشرفت و توسعه برای کشور به ارمغان خواهد آورد.

امیر نصیرزاده: توان علمی یکی از مولفه‌های قدرت در دنیا است

وزیر دفاع و پشتیانی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) همواره بر قدرت علمی و تولید علم تاکید ویژه‌ای دارند افزود: در این روز‌ها که همه کشور‌ها به دنبال تولید قدرت هستند و یکی از مولفه‌های قدرت در دنیا نیز توان علمی است، نقش دانشمندان، دانشجویان و دانش آموزان بسیار مهم و حیاتی است و نقش بسیار پر رنگی در پیشرفت، موفقیت و توسعه کشور دارند.

«حنانه خرم‌دشتی»، «آروین رسول‌زاده»، «محمدمهدی کشاورزی»، «آریا فاتح‌کرداری» و «علی نادری لردجانی»، نمایندگان ایران در هفدهمین دوره المپیاد جهانی نجوم و اخترفیزیک، هریک موفق به کسب مدال طلا شدند تا ایران با این نتیجه درخشان در جایگاه اول بایستد.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار