نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

لزوم حفظ عزت جامعه ایثارگری/ تحقیر جامعه ایثارگری تحقیر انقلاب است

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: آنچه که برای ما مهم است حفظ عزت جامعه ایثارگری است، جامعه ایثارگری اگر تحقیر شوند انقلاب تحقیر می‌شود.
کد خبر: ۶۹۵۲۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۰ - 01October 2024

لزوم حفظ عزت جامعه ایثارگری/ تحقیر جامعه ایثارگری تحقیر انقلاب استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران عصر امروز در دیدار «سعید اوحدی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و سرداران حوزه مقاومت به‌ویژه شهید «سیدحسن نصرالله» با سابقه ۳۲ساله در خط اول مواجهه با رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: این شهید مخاطرات زیادی را به جان خریدند و به فوز عظیم شهادت نائل آمدند.

وی افزود: امام زمان (عج) سربازان خود را جابه‌جا می‌کند، مدت‌ها سردار سلیمانی بعد آن سردار قاآنی، بعد از «سیدحسن نصرالله»، آقای صفی الدین یا یک سرباز دیگر، خدا سرباز زیاد دارد، حضرت امام بعد از ۹۰ سال پرچم را به رهبر عزیزمان دادند.

آیت الله محمدی لائینی تصریح کرد: آمد و شد در زندگی طبیعی است، اساس، ریشه و مقصد است، ریشه را باید حفظ کنیم، ما هیچ نگرانی نداریم و کاملا به وعده خداوند مطمئنیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مشکلات جامعه ایثارگری بیان کرد: آنچه که برای ما مهم است حفظ عزت جامعه ایثارگری است، اگر می‌گوئیم برای شغلشان سهمیه‌ای درنظر گرفته شود به‌خاطر این است که به عزتشان صدمه‌ای نرسد.

این مسئول تاکید کرد: همانطوری که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند یاد شهدا و یادواره‌ها انقلاب را زنده می‌کند، جامعه ایثارگری اگر تحقیر شوند انقلاب تحقیر می‌شود، هم مشکلاتشان باید حل شود هم کیفیت حضورشان در ادارات مهم است اینکه در شان خود کار کنند، باید با عزت کار کرده و در متن باشند.

وی گفت: خواهان این هستیم که ایثارگران ما در وزارتخانه‌ها و ادارات تابعه در استان‌ها و شهرستان‌ها نمونه باشند، افتخار ما این است که در خدمت این جامعه هدف باشیم و دعای اینها بلا‌ها را از این کشور که ام القرای مقاومت است دور می‌کند.

آیت الله محمدی لائینی در پایان تصریح کرد: شعار وفاق ملی شعار خوبی است از دکتر پزشکیان رئیس جمهور انتظار داریم که این شعار و سخنانشان در مراسم تحلیف عملی شود، ایشان پاسخ و جواب خوبی در پی شهادت شهید سیدحسن نصرالله داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار