فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان:

همت نیرو‌های مسلح اهداف شوم دشمن را خنثی می‌کند

سردار «نظری» گفت: دشمن به دنبال شکاف انداختن بین مردم و فراجا است تا به اهداف شوم خود برسد ولی همت نیرو‌های مسلح  نقش آنها را خنثی می‌کند.
کد خبر: ۶۹۷۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶ - 08October 2024

همت نیروهای مسلح اهداف شوم دشمن را خنثس می کند

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سردار «محمدعلی نظری» فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در این دیدارضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خصوصا شهدای فراجا اظهار داشت: در شهادت برای عزیزان نیروی‌های انتظامی همیشه باز است فراجا نیروهای بسیار ارزشمند و توانمندی در خود پرورش داده است.

سردار نظری افزود: هفته فراجا که با عملیات وعده صادق 2 همزمان شده وعده صادقی که با غرورآفرینی‌های نیروهای مسلح شکل گرفت و عزم و اراده نظام مقدس جمهوری اسلامی و مکتب الهی را به دشمن القا کردند.
 
فرمانده سپاه ثارالله گفت: این هفته فرصت بسیار خوبی است که قدر همدلی و همکاری را بیشتر بدانیم نیروی انتظامی به همه سختی‌ها در زمینه مرزبانی و امنیت نقش پر رنگی دارد.
 
این مسئول ادامه داد: دشمن به دنبال شکاف انداختن بین مردم و فزاجا است تا به اهداف شوم خود برسد ولی همت نیروهای مسلح  نقش آنها را خنثی می کند.
 
فرمانده سپاه ثارالله خاطرنشان کرد: عزیزان نیروی انتظامی برای حفظ امنیت کف میدان هستند و با کار شبانه روزی و جهادی امنیت را به مردم هدیه می دهند
 
عملیات وعده صادق ۲ اقدامی بسیار بزرگ بود
 
سردار «ناصر فرشید» فرمانده انتظامی استان کرمان در ادامه این دیدار ضمن قدر دانی از حضور فرمانده سپاه و همکاران اظهار کرد: عملیات وعده صادق ۲ اقدامی بسیار بزرگ بود،  و به جهانیان ثابت کرد که نظام ما الهی است و از هیچ قدرتی واهمه ندارد.
 
سردار فرشید تصریح کرد: ما همه سرباز ولایت هستیم و یک هدف واحد داریم و آن اجرای منویات مقام معظم رهبری است.
 
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: تا این لحظه ما اقدامات خوبی را در راه خدمت به مردم و حفظ آرامش آنان انجام داده ایم امنیت اتفاقی نیست امنیت را باید خلق و حفظ کرد. 
 
سردار فرشید خاطرنشان کرد:  در سال جاری تا الان ۴۵ شهید را برای امنیت این کشور تقدیم کردیم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها