جانشین فراجا: برخورد با جرایم ویژه و مزاحمت‌ها دغدغه مردم است

سردار قاسم رضایی گفت: برخورد قاطع با جرائم ویژه و مزاحمت‌ها در دستور کار پلیس قرار دارد .
کد خبر: ۶۹۹۸۲۶
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۴ - 21October 2024

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، سردار «قاسم رضایی» جانشین فرمانده کل انتظامی کشور در حاشیه سفر به استان همدان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان همدان، اظهار داشت: بحمدالله استان همدان با انسجام مردم و اقدامات فرهنگی علمای استان و تلاش همکاران انتظامی جزء استان‌های امن در سطح کشور است.

سردار رضایی: برخورد با جرایم ویژه و مزاحمت‌ها دغدغه مردم است

وی با اشاره به اینکه استان همدان سهم بسزایی در حفظ ارزش‌های انقلاب دارد، افزود: این استان بیش از هشت هزار شهید تقدیم انقلاب کرده و شایسته است خدمات بهتری به مردم عزیز این خطه شود.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج حسین همدانی امنیت امروز کشور را ثمره خون شهدا و جانفشانی آن‌ها دانست و تصریح کرد: امروز به لطف خدا کشور ایران اسلامی در بین کشورهای منطقه از امنیت بالایی برخوردار است.

سردار رضایی برخورد قاطع با جرائم به ویژه سرقت و مزاحمت‌ها را از دغدغه‌های مردم دانست و افزود: برخورد با این گونه جرائم به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و ماموران پلیس با تلاش جهادی از هیچ تلاش و کوششی در این زمینه دریغ نخواهند کرد.

این مسئول با اشاره به کاهش آمار جرائم به ویژه سرقت و جرائم خشن در استان همدان از تلاش‌های انتظامی صورت گرفته در سطح استان ابراز رضایت کرد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور از تعامل و همراهی مردم و حمایت های نماینده ولی فقیه در استان همدان و مسئولان استانی با مجموعه انتظامی استان قدردانی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار