سردار جزایری در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد:

تلاش جمهوری اسلامی برای حل مناقشه تروریسم دولتی

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: جمهوری اسلامی به‌عنوان قدرت برتر منطقه باید تلاش کند مناقشه تروریسم دولتی را برطرف کند و بهترین راه این است که افکار عمومی را با تولیدکنندگان و ایجادکنندگان تروریسم، به خصوص تروریسم دولتی بیش از آنچه امروز ما مشاهده می‌کنیم آشنا کنند.
کد خبر: ۷۰۳۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷ - 13February 2016

تلاش جمهوری اسلامی برای حل مناقشه تروریسم دولتی

سردار سید مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح در گفتوگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، درباره فرهنگ تروریسم در جامعه جهانی گفت: امروز مسئله اصلی در دنیا صاحبان قدرت و رسانه هستند که تلاش می کنند نظام جهانی را در راستای نیل به اهداف خود اداره کنند؛ این گروه برای تحقق خواستههایشان از ابزاری به نام تروریسم بهره میجویند. لذا آنها کمال استفاده و بهرهبرداری را از تروریسم میبرند و اینگونه باعث ایجاد یک مناقشه بزرگ میان افکار عمومی مردم جهان میشوند.

وی ادامه داد: با گسترش نقش تروریسم در جهان، گفتمانهایی مثل تروریسم خوب و تروریسم بد، نیز نشر پیدا کرده و این در حالی است که  بر حسب آموزههای دینی و اخلاقی جمهوری اسلامی تروریسم تحت هر شرایطی اقدامی زشت علیه بشریت شناخته میشود و هیچگاه علیه امنیت مردم نباید هیچگونه اقدام خشونت آمیزی صورت گیرد.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: امروز جمهوری اسلامی به عنوان قدرت برتر منطقه باید تلاش کند این مناقشه را برطرف کند و بهترین راه این است که افکار عمومی را با تولیدکنندگان و ایجادکنندگان تروریسم، به خصوص تروریسم دولتی بیش از آنچه امروز ما مشاهده میکنیم آشنا کنند.

نظر شما
پربیننده ها