رواج اسلام‌هراسی در رأس برنامه‌ گروه‌های اروپایی

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با اشاره به اینکه عوامل استکبار اسرائیل و انگلیس می‌ترسند اسلام ترویج پیدا کند گفت: در اروپا گروهی تشکیل شده که چهره اسلام را خشن جلوه دهند.
کد خبر: ۷۰۷۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۴ - 16February 2016

رواج اسلام‌هراسی در رأس برنامه‌ گروه‌های اروپایی

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، رمضان شریف، مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران روز گذشته، 26 بهمن در نشست سیاسی طلاب مدرسه علمیه فاطمه زهرای اطهر(س) ایلام با اشاره به اهداف انقلاب اسلامی اظهار کرد: هدف امام خمینی(ره) این بود که ما را از وابستگیها رها ببخشد تا جوانان امروز بتوانند با افتخار و اقتدار در مجامع ملی و بینالمللی حضور داشته باشند.
وی با اشاره به کسانی که میخواهند مروج انقلاب باشند افزود: این افراد باید به مطالعه دوره پهلوی و دوران پیشین انقلاب بپردازند تا بدانند و به آیندگان بسپارند که چگونه ریشه ظلم برچیده شد و با خون چه جوانانی درخت انقلاب اسلامی آبیاری و به شکوفایی رسید.
مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کشور اضافه کرد: در جامعه اسلامی بعد از 26 سال که پیکر غواصان را میآورند مردم ایران با چه شور و اشتیاقی از آنان استقبال میکنند که این نشان از انس و ادامه راه شهدا توسط مردم دارد.
شریف با اشاره به عوامل استکبار اسرائیل و انگلیس که میترسند اسلام ترویج پیدا کند تأکید کرد: در اروپا گروهی تشکیل شده که چهره اسلام را خشن جلوه دهند و این نقشه و حربه را در اروپا پخش کردند و میخواهند اسلام هراسی در دنیا ترویج کنند.
وی خاطر نشان کرد: وزیر اسبق امور خارجه آمریکا میگوید، ما به عنوان یک آمریکایی، برجستهترین ایرانشناس و فرهنگشناسان را در اختیار داریم، اما مشکل ما این است 6 ماه نقشه میکشیم که ایران را برهم بزنیم ولی رهبر جمهوری اسلامی به قدری مقتدر است که میتواند نقشههای ما را برهم زند.

منبع:ایکنا

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار