مدیر شبکه سه سیما خبر داد:

پخش برنامه‌های متنوع انتخاباتی و نوروزی از شبکه سه سیما

مدیر شبکه سه سیما گفت: ویژه برنامه‌های «متن - حاشیه»، «من ایرانی هستم»، «منطقه آزاد» و «صندوق» برای ایام انتخابات از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
کد خبر: ۷۰۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹ - 16February 2016

پخش برنامه‌های متنوع انتخاباتی و نوروزی از شبکه سه سیما

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، غلامرضا میرحسینی مدیر شبکه سه سیما درباره ویژه برنامههای انتخاباتی این شبکه گفت: علاوه بر ستاد انتخابات رسانه ملی، هر کدام از شبکهها، برنامههایی را به مناسبت انتخابات پیش رو تدارک دیدهاند و این شبکه نیز به سهم خود ویژه برنامههای «متن- حاشیه» را در ساعت 20 شنبهها، «من ایرانی هستم» ساعت 19 هر شب به جز پنج شنبه و جمعه، «منطقه آزاد» ساعت22 و 15 دقیقه و «صندوق» ساعت 21 و 40 دقیقه به جز جمعهها در نظر گرفته است.

میرحسینی افزود: برنامه کوتاه «من ایرانیام» هم هر شب ساعت 20 و 30 به جز پنج شنبه و جمعه برای مخاطبان پخش میشود و میتوان گفت به جز برنامه «متن-حاشیه» که برنامهای هفتگی است، دیگر ویژه برنامهها هر شب از ساعت 7 تا 12 در جدول پخش شبانه گنجانده شده است.

وی همچنین به سریال نوروزی شبکه سه سیما اشاره کرد و گفت: چند سریال برای نوروز 95 پیشنهاد شد که از این میان مجموعه «بیمار استاندارد» به سبب اینکه با فضا و برنامههای این شبکه همخوانی بیشتر دارد و با توجه به سابقه موفق سعید آقاخانی به عنوان کارگردان چند سریال در شبکه سه، برای نوروز در دست ساخت است.

سریال «بیمار استاندارد» که به تهیه کنندگی مسعود ردایی و کارگردانی سعید آقاخانی در 14 قسمت 45 دقیقهای در مرکز گسترش فیلم نامه نویسی رسانه ملی تولید میشود، درباره فردی تحصیلکرده در رشته بازیگری است که در نقش یک بیمار ظاهر میشود و همین ایفای نقش ماجراهایی را بهدنبال میآورد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار