فرمانده سپاه امام رضا(ع):

شکست ­ناپذیری جمهوری اسلامی در سایه تفکر و اندیشه انقلابی است/ مواظب گفتمان لوکس باشید

سردار یعقوبعلی نظری گفت: : هر جا استکبار و آمریکا در جهان با انقلاب ما درگیر شد، پیروزی با انقلاب و تفکر بر خواسته از آن بود. هر گروهی که با انقلاب اسلامی ارتباط فکری برقرار کرد توانست در مقابل آمریکا و استکبار بایستد.
کد خبر: ۸۱۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵ - 08May 2016

شکست ­ناپذیری جمهوری اسلامی در سایه تفکر و اندیشه انقلابی است/ مواظب گفتمان لوکس باشید

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، صبحگاه مشترک رزمایش گردانهای الی بیتالمقدس و کوثر بسیج نیشابور با حضور فرمانده سپاه امام رضا(ع) استان خراسان رضوی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیشابور و اعضای شورای تأمین شهرستان نیشابور در اردوگاه کشوری شهید رجایی برگزار شد.

عملکرد ما براساس آموزه های انقلاب است

سردار یعقوبعلی نظری در اجتماع بزرگ بسیجیان نیشابور اظهار کرد: هشت سال به این کشور با تمام قوا حمله کردند و جواب دندانشکنی دریافت کردند و این آمادگی شما که تا این لحظه حفظ شده است باعث میشود که دشمن جرأت فکر کردن برای حمله به این آبوخاک را نداشته باشد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی ادامه داد: تمام عملکرد ما بر اساس آموزههای انقلاب اسلامی است و دشمنشناسی یکی از اصول و آموزههای اصلی است.

وی با تأکید بر وظیفهشناس بودن در فعالیتها، تصریح کرد: شهید قاجاریان بعد از عمری تلاش و مجاهدت از پای ننشست و در نقطهای که احساس کرد وظیفهای بر گردن دارد حاضر شد و نقش اساسی خود را نشان داد.

نظری با اشاره به شرایط کشور بیان کرد: در شرایط کنونی و با قدرت پشتیبانی و حمایتهای بینظیر مردم و قوای مسلح، از دشمن هیچ نگرانی نداریم.

زندگی عزتمندانه شأن ملت ایران است

فرمانده سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی تأکید کرد: درعینحالی که مسئولین باید به مسائل زندگی مردم رسیدگی کنند باید به زندگی عزتمندانه، مستقل و حفظ شأن مردم در مقابل دشمنان نیز بیندیشند و نگذارند مردم ذلیل شوند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مردم اگر رفاه بدون عزت را میخواستند که دیگر انقلاب نمیکردند و مسئولین باید تلاشهای دنیای خود را با نگاه آخرت محوری و کسب عزت برای کشور داشته باشند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوی با اشاره به مردم مظلوم جهان، اظهار کرد: ما نسبت به مسلمانان دنیا نمیتوانیم بیتفاوت باشیم و همه بدانند که مرزهای اعتقادی ما درون کشور خودمان خلاصه نمیشود.

سردار نظری بیان کرد: اگر در برابر ظلم نایستیم این ظلم دامان خودمان را خواهد گرفت.

سوریه خط مقدم مبارزه با استکبار

وی ادامه داد: حضور نیروهای مدافع حرم در سوریه به خاطر ایستادگی در برابر آمریکا و دستنشاندههای آنها در منطقه است.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در کشور ما نگاههای غیرانقلابی وجود دارد که در سال ۸۸ و در آن فتنه عظیم خود را با شعارهایی نشان دادند ولی مردم ما شعارها و عملکردهای غیرانقلابی را بهخوبی متوجه میشوند.

نظری تصریح کرد: ملت با نگاه انقلابی جلو دشمن، باصلابت، استوار و عزتمندانه میایستند و توانمندی و قدرت خود را به نمایش میگذارد.

ما آماده ایم

فرمانده سپاه اما رضا (ع) خراسان رضوی بابیان این مطلب که نباید دنبال این باشیم که دشمن از ما ناراحت نشود تأکید کرد: ما باید تجمعات و رزمایشهای دفاعی و موشکی داشته باشیم و اجازه نخواهیم داد دشمن برای ما کسب تکلیف کند.

وی یادآور شد: هر جا استکبار و آمریکا در جهان با انقلاب ما درگیر شد، پیروزی با انقلاب و تفکر بر خواسته از آن بود. هر گروهی که با انقلاب اسلامی ارتباط فکری برقرار کرد توانست در مقابل آمریکا و استکبار بایستد.

مواظب گفتمان لوکس باشید

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی در پایان تأکید کرد: نگرانی ما این است که کسانی میخواهند نگاه غیرانقلابی را با گفتمان لوکس در جامعه گسترش و مردم ما را تحت تأثیر قرار دهند و باید در برابر این گروه ایستاد.

رزمایش گردانهای الی بیتالمقدس و اهداف آن

در ابتدای این مراسم سید علی­ اکبر حسینی فرمانده مقاومت بسیج سپاه نیشابور در سخنانی به تشریح اهداف رزمایش گردانهای الی بیتالمقدس و کوثر بسیج نیشابور پرداخت و افزود: هدف از برگزاری این رزمایش کسب آمادگی رزمی، مردمی کردن دفاع و اجرای ماموریت دفاعی، امنیتی و امدادی در مقابله با تهدیدات دشمنان خارجی و داخلی است.

وی گفت: در این رزمایش دو هزار و ۵۰۰ بسیجی در قالب ۹ گردان بیتالمقدس، یک گردان کوثر و چهار گردان امنیتی در این رزمایش دو روزه شرکت کردهاند.

فرمانده مقاومت بسیج سپاه نیشابور ادامه داد: تاکتیکهای ضد هلیبرن، کمین و ضدکمین، عملیات تأخیری، مقابله با ناآرامیها، کنترل معابر وصولی، عملیات امداد و نجات در مقابله با حوادث غیرمترقبه و بمبارانهای هوایی و موشکی، راهپیمایی تاکتیکی شبانه از دیگر برنامههای این رزمایش دو روزه است.

سید علیاکبر حسینی با اشاره به این مطلب که فقط دو درصد از بسیجیان نیشابوری برای حضور در این رزمایش دعوتشدهاند، بیان کرد: در هشت سال دفاع مقدس و در فتنههای سالهای ۷۸ و ۸۸ نشان دادیم که هرکجا نیاز باشد در صف اول مبارزه با استکبار هستیم.

وی تصریح کرد: هر لحظه به دنبال شناسایی توطئههای دشمن چه در میدان جنگ سخت و چه در میدانهای جنگ نرم هستیم، از هیچ دشمنی ترس نداریم و آماده جانفشانی در راه ارزشهای انقلاب اسلامی هستیم.

در ادامه برنامههای صبحگاه مشترک این رزمایش که به نام سردار شهید محسن قاجاریان از شهدای مدافع حرم برگزار شده بود، فرزند این شهید گفت: شهدای گلگونکفن مدافع حرم نشان دادند که همیشه دغدغه این انقلاب را دارند و دغدغههای فرهنگی ملموسترین نگرانی آنها بوده است.

ولایتمداری محور اصلی مدافعان حرم است

مجتبی قاجاریان خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم ابتدا به جنگ نرم که خود را در قالب فرهنگی هویدا کرد به مبارزه بر خواسته بودند و ولایت را محور اصلی همه فعالیتهای خود قرار داده بودند.

وی در پایان تأکید کرد: وظیفه همه ما این است که گنجینههای بجا مانده از شهدای انقلاب اسلامی را با تمام توان حفظ کنیم و آنها را در سطح جامعه گسترش دهیم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار