سردار ذوالقدر خبر داد؛

ویزیت رایگان 8 هزار نفر در بیمارستان صحرایی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ

جانشین فرمانده سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ گفت: تا به امروز 8 هزار نفر تا به امروز در بیمارستان صحرایی تدارک دیده شده توسط سپاه محمد رسول الله (ص) به صورت رایگان ویزیت شدند.
کد خبر: ۸۲۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱ - 12May 2016

ویزیت رایگان 8 هزار نفر در بیمارستان صحرایی سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار احمد ذوالقدر جانشین فرمانده سپاه محمد رسولالله(ص) تهران بزرگ و سخنگوی رزمایش امداد و نجات بسیج و سخنگوی رزمایش امداد و نجات بسیج، در سخنانی اظهار داشت: قسمت اجرایی این رزمایش از ساعات اولیه صبح امروز آغاز شد ولیکن توجه داشته باشیم که کارهای مقدماتی آن از یک هفته پیش تا امروز انجام شده است.

وی افزود: سپاه تهران بزرگ بهمنظور حضور امدادی در صحنه حوادث غیر مترقبه، یگانی را با استفاده از اعضای گردانهای بیتالمقدس تشکیل داده که با آموزشهای ویژهای که فرا گرفتهاند و نیز وسائل و تجهیزات لازم، هر زمان که حادثهای غیر مترقبه در سطح کشور روی دهد، این افراد برای امداد رسانی با تجهیزات خود اعزام میشوند.

سردار ذوالقدر گفت: در کنار محل رزمایش نیز بیمارستان صحرائی با بهرهگیری از 11 تخصص، شش موضوع آزمایشگاهی، چهار گروه مشاورهای، داروخانه و آزمایشگاه از 18 تا 23 اردیبهشت به بیماران نیازمند که قبلا شناسایی شدهاند، خدمات رایگان پزشکی ارائه داد.

وی در همین رابطه تاکید کرد: تا به امروز 8 هزار نفر تا به امروز در بیمارستان صحرایی تدارک دیده شده توسط سپاه محمد رسول الله (ص) به صورت رایگان ویزیت شدند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار