روایتی خواندنی از نحوه شهادت «بدرالدین»

روزنامه کویتی «الرأی» روایت می‌کند که عملیات ترور فرمانده شاخه نظامی حزب‌الله لبنان، داخل فرودگاه نظامی دمشق و بعد از پایان دیدار با سردار سلیمانی و جدایی از وی صورت گرفت.
کد خبر: ۸۲۴۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷ - 14May 2016

روایتی خواندنی از نحوه شهادت «بدرالدین»

به گزارش گروه سایر رسانههای دفاع پرس، روزنامه کویتی «الرأی» واقعه ترور سید «مصطفی بدرالدین»، ملقب به «سید ذوالفقار» و فرمانده شاخه نظامی حزب الله لبنان را به نقل از آنچه آنها را منابع آگاه توصیف کرده، اینگونه روایت کرد.

این روزنامه کویتی طی گزارشی که در اینباره منتشر کرد، نوشت: «ساعت نزدیک به 22:30 پنجشنبه گذشته بود که در عملیاتی امنیتی، 2 فروند موشک هوا به زمین به یکی از ساختمانهای اطراف فرودگاه بین المللی دمشق اصابت کرد تا پس از وقوع انفجار بسیار شدید در ساختمانی که در اختیار مقاومت گذاشته شده بود، منجر به شهادت فرمانده ارشد حزب الله و زخمی شدن 5 رزمنده دیگر مقاومت لبنان شود».

منابع مذکور در گفتوگو با روزنامه الرأی تاکید کردهاند که «این 2 فروند موشک 30 دقیقه بعد از پایان جلسه سردار سلیمانی و شهید بدرالدین، به سمت ساختمان شلیک شد و این میتواند، به این معنا باشد که سردار سلیمانی، هدف عملیات ترور نبوده و جنگندههای اسرائیلی در انتظار خروج وی از ساختمان بودهاند».

این منابع سوری افشا کردند که «اصابت موشکها به این ساختمان که یک سالن بزرگ در محوطه فرودگاه بین المللی دمشق را شامل میشد و حزب الله برای اهداف لجستیکی و عملیاتی از آن استفاده میکرد، موجب انهدام کامل آن شد».

منابع مذکور به این ترتیب «عملیات ترور شهید بدرالدین را که تحت پیگرد دستگاههای اطلاعاتی اسرائیل بود، عملیات کاملا امنیتی عنوان و خاطر نشان کردند: «بعید نیست، این عملیات حاصل همکاری مشترک دستگاههای اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل توامان باشد».

منبع:فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار