شیبانی در جمع خبرنگاران:

اوضاع در جبهه حلب به نفع جریان مقاومت پیش می‌رود/ شهید بدرالدین شکستهای سختی به صهیونیستها تحمیل کرد

سفیر ایران در سوریه با اشاره به آخرین وضعیت خان‌طومان گفت: در حال حاضر روند میدانی در جبهه حلب به نفع ارتش سوریه و جریان مقاومت است و در آینده نزدیک خبرهای مسرورکننده‌ای از این جبهه خواهیم شنید.
کد خبر: ۸۲۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۱ - 14May 2016

اوضاع در جبهه حلب به نفع جریان مقاومت پیش می‌رود/ شهید بدرالدین شکستهای سختی به صهیونیستها تحمیل کرد

به گزارش خبرنگار بینالملل دفاع پرس، رئوف شیبانی سفیر ایران در سوریه، عصر امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید مصطفی بدرالدین فرمانده ارشد نظامی حزبالله لبنان در سوریه، در جمع خبرنگاران، با تبریک و تسلیت شهادت بدرالدین به محور مقاومت و کشورهای حامی خط مقاومت اظهار داشت: شهید مصطفی بدر الدین در عملیاتهایی که بر عهده داشت، شکستهای جبرانناپذیری را به رژیم صهیونیستی تحمیل کرده بود.

وی با بیان اینکه شهید بدرالدین از طرف دبیرکل حزبالله لبنان فرماندهی میدانی نیروهای حزبالله سوریه را بر عهده داشت، افزود: با حضور و فرماندهی این شهید بزرگوار در غوطه شرقی و مناطق پیرامونی مرز لبنان و سوریه شاهد پیروزیهای چشمگیر مقاومت بودیم.

سفیر ایران در سوریه گفت: با وجود اینکه شهید بدر الدین چهره فعال و مجاهد پشت پرده بود، ولی در عین حال در نبرد میدانی چهرهای شناخته شده داشت.

شیبانی در خصوص وضعیت میدانی ارتش سوریه و جریان مقاومت در این کشور اظهار داشت: سیر تحولات میدانی به نفع محور مقاومت و کشور سوریه است. در ابتدای بحران که طرف مقابل مورد حمایت رژیم صهیونیستی و نظام سلطه بود، ادعا میکرد که ظرف سه ماه میتواند بر سوریه مسلط شود و حاکمیت سوریه را بر عهده بگیرد؛ ولی در حال حاضر ما شاهد پنج سال مقاومت مردم سوریه و حامیان آنها هستیم.

وی با اشاره به اینکه حامیان تروریستها مجبور به مذاکره با دولت سوریه شدهاند، افزود: گروههای تروریستی شرطبندی کرده بودند در کمتر از سه ماه  در "مسجد اموی" نماز برپا کنند؛ اما  در حال حاضر این مذاکرات نوعی پیروزی برای دولت سوریه و محور مقاومت است.

شیبانی در خصوص آخرین وضعیت خانطومان نیز تصریح کرد: خان طومان خط مقدم جبهه در شمالغرب حلب است؛ که گروههای تروریستی موجود در این منطقه بهطور مستقیم از جانب کشورهای حامی تروریسم تغذیه میشوند. جریانهای تروریستی در یک مقطع با استفاده از شرایط بد آب و هوایی سوء استفاده کردند و موفق شدند اقدامات ایذایی را در خانطومان انجام دهند. در حال حاضر روند میدانی در جبهه حلب به نفع ارتش سوریه و جریان مقاومت است و در آینده نزدیک خبرهای مسرورکنندهای از این جبهه خواهیم شنید.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار