آرزوی قاری آفریقایی برای مدافع حرم شدن

در حاشیه سومین روز مسابقات بین‌المللی قرآن کریم از خانواده شهدای قرانی مدافع حرم تجلیل شد. در این بین یکی از قاریان آفریقایی که تحت ثأثیر رشادت‌های شهدای مدافع حرم قرار گرفته بود، آرزو کرد که روزی همچون آن‌ها به شهادت برسد.
کد خبر: ۸۲۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۰ - 14May 2016

آرزوی قاری آفریقایی برای مدافع حرم شدن

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سومین روز مسابقات بینالمللی قرآن کریم با حضور آیتالله موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران و حجتالاسلام علی محمدی رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه در حال برگزاری است.

در حاشیه این رقابتها از خانواده شهدای قرآنی مدافع حرم محسن فرامرزی، اکبر شهریاری، عبدالله، مهدی و محمدصادق مداح، رضا و سعید شعبانی و محمد و حمید تقوینیا تجلیل به عمل آمد.

فرزندان و مادران این شهدای قرآنی با در دست داشتن عکس شهیدشان میهمان این رقابتها بودند. حضور این یادگاران شهدای مدافع حرم به سالن برپایی مسابقات شور و حالی دیگر داده است.

یکی از شرکتکنندگان آفریقایی شرکتکننده در این رقابتها که از حضور خانواده های شهدای مدافع حرم و تجلیل از آنها متعجب شده بود گفت: از زمانی که متوجه شدم که این بزرگواران برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) با همه وجود مبارزه و در گوشهای دیگری از دنیا از حریم خاندان پیامبر(ص) حمایت کردند، در دلم غوغایی برپا شد و آرزو کردم که من هم روزی بتوانم در راه آنها شهید شوم و در گروه شفاعتشدگان قرار بگیرم.

منبع: فارس

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار