عفاف حکیم:

حزب الله در رابطه با دفاع از حرم مسئولیت دارد

رییس شاخه زنان حزب الله لبنان گفت: حزب الله از اینکه بارگاه مقدس حضرت زینب(س) در محاصره داعش و دشمنان است احساس مسئولیت عجیبی دارد و نمی‌تواند ساکت و آرام بماند.
کد خبر: ۸۲۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲ - 15May 2016

حزب الله در رابطه با دفاع از حرم مسئولیت دارد

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، "مریم مجتهدزاده" به همراه جمعی از مدیران سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس در مراسم بزرگداشت شهید "مصطفی بدرالدین" که در دفتر حزبالله در تهران برگزار شد شرکت و با قرائت فاتحه به مقام شامخ این شهید راه مقاومت ادای احترام کردند.

در این مراسم مجتهدزاده با جمعی از دانشجویان بسیجی حاضر در مراسم در زمینه ترویج فرهنگ دفاع مقدس گفتگو کرد و ضمن دعوت از آنها برای انجام فعالیتهای آموزشی و ترویجی گفت: شهید بدرالدین نماد مقاومت بود که در مسیر جریان فکری حزب الله و استمرار راه شهدای اسلام، سلاح پرافتخار عماد مغنیه را سرافرازانه بلند نگه داشت و به دیدار سالار شهیدان حسین بن علی(ع) شتافت.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزشهای مشارکت زنان در دفاع مقدس، ضمن تبریک شهادت این دلیرمرد عرصه مقاومت، برای خانواده ایشان و به ویژه خواهر بزرگوار این شهید یعنی همسر عمادمغنیه آرزوی صبر عظیم از درگاه خداوند منان مسئلت نمود.   

در این مراسم همچنین خانم عفاف حکیم رئیس شاخه زنان حزب الله لبنان نیز حضور یافت و دیدگاه مردم لبنان به ویژه اعضای حزب الله را در خصوص موضوع شهادت و مقاومت تشریح کرد.

وی اذعان داشت: مردم لبنان و بویژه حزب الله پس از وقوع انقلاب اسلامی در ایران و دریافت پیامهای امام راحل عظیم الشأن و همچنین رهنمودهای حضرت امام خامنهای (دام ظله العالی) عزیز، متحول شدند و امروز در کنار جمهوری اسلامی ایران و آرمانهای بلند نظام اسلامی استوار هستند.

عفاف حکیم خاطراتی از مادران و همسران شهدای حزب الله بیان نمود و گفت: تاسی زنان و حتی مردان لبنان به خانم حضرت زهرا و خانم حضرت زینب سلام الله علیهما به حدی است که با الهام از زندگی این دو بزرگوار آرامش میگیرند و از نثار خون خود و عزیزانشان مضایقه ندارند، چنانچه هر خانوادهای که شهید دارد با افتخار از جایگاه خود یاد میکند.

 وی با اشاره به اینکه دیدگاه دنیوی و اهمیت دادن به امور دنیا در میان حزب الله خیلی کم رنگ است؛ افزود: فضای دینی در خانوادههای لبنان خیلی پررنگ است،  پدر پرانرژی راجع به جهاد و شهادت صحبت میکند و همه را بسیج میکند. مادر حتی با تقدیم چند شهید با افتخار به درگاه خداوند فرزندانش را به امام حسین(ع) و حضرت زهرا و حضرت زینب سلام الله علیهما تقدیم میکند.

عفاف حکیم ادامه داد: مردم لبنان در غمهای یکدیگر شریکند وقتی خانوادهای شهید میدهد همه در خانه شهید جمع میشوند. همین باعث میشود که دعای همه مشترک و آرزوی واحدی داشته باشند و همه همدل ظهور نزدیک آقا امام زمان(عج) را حس کنند.

وی خاطرنشان ساخت: حزب الله از اینکه بارگاه مقدس حضرت زینب(س) در محاصره داعش و دشمنان است احساس مسئولیت عجیبی دارد و نمیتواند ساکت و آرام بماند.

رییس شاخه زنان حزب الله لبنان در پایان تاکید کرد: مردم لبنان به ولایت مقام معظم رهبری اعتقاد راسخ دارند و خود را مدیون خط امام خمینی(ره) و خامنهای عزیز میدانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار