رییس فرهنگ‌سرای مهر خبر داد:

رونمایی از یک فیلم کوتاه آموزشی و محصول فرهنگی در نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران

رییس فرهنگ‌سرای مهر گفت: عقد تفاهم‌نامه فرهنگی با نهادهای مختلف، رونمایی از محصولات فرهنگی و یک فیلم کوتاه آموزشی، نمایشگاه دستاورد‌ها و محصولات از جمله بخش‌های مختلف و برنامه‌های فرهنگ‌سرای مهر در نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران است.
کد خبر: ۸۲۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰ - 15May 2016

رونمایی از یک فیلم کوتاه آموزشی و محصول فرهنگی در نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، مدیریت فرهنگی هنری منطقه 19 با برگزاری برنامههای متنوع فرهنگی، هنری و اجتماعی و برپایی غرفههای ویژه معرفی دستاوردها و محصولات خود و بازی برای نوجوانان و خانوادهها پذیرای شهروندان خواهد بود.

رییس فرهنگسرای مهر با اعلام این خبر گفت: عقد تفاهمنامه فرهنگی با نهادهای مختلف، رونمایی از محصولات فرهنگی و یک فیلم کوتاه آموزشی، نمایشگاه دستاوردها و محصولات از جمله بخشهای مختلف و برنامههای فرهنگسرای مهر در نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران است.

سعید رنجبریان در خصوص عقد تفاهمنامهها بیان کرد: در بخش عقد تفاهمنامه روز سهشنبه 28 اردیبشهت ماه از ساعت 14 تا 16 فرهنگسرای مهر تفاهمنامههای متعدد همکاری با نهادها و موسسات منطقهای امضا خواهد کرد. عقد تفاهمنامه با آموزش و پرورش منطقه 19، روزنامه همشهری محله، بوستان بزرگ ولایت و ناحیه بسیج ابوذر از جمله این تفاهمنامهها است.

رییس فرهنگسرای مهر درباره برنامههای بخش رونمایی نیز تصریح کرد: مدیریت فرهنگی هنری منطقه 19 در این بخش دو اثر رونمایی خواهد کرد.رونمایی از فیلم کوتاه آموزشی با عنوان «سایه های روشن» و یک محصول فرهنگی با موضوع فرهنگ آپارتماننشینی با عنوان «خانه های عمودی» در این بخش صورت میگیرد.

وی درباره فیلم کوتاه آموزشی سایههای روشن گفت: فرهنگسرای مهر برای نخستین بار در کشور اقدام به تولید فیلم کوتاه آموزشی با تکنیک «نمایش عروسکی سایه ای» با عنوان «سایه های روشن» در رابطه با اهمیت صرفه جویی و بهینه سازی مصرف آب ویژه کاربران شبکه های اجتماعی کرد. این اثر با تکنیک یاد شده در مدت 2 ماه به نویسندگی و کارگردانی امیر جاودانی زرین واحسان لهراسبی در فرهنگسرای مهر تولید شد.

رییس فرهنگسرای مهر افزود: این فیلم  در مدت زمان  3 دقیقه  و با حجم 6 مگابایت  به صورت رایگان در اختیار عموم شهروندان قرار خواهد گرفت. این اثر قابلیت اجرا و ارسال در شبکه های اجتماعی از جمله: تلگرام، وایبر، واتسآپ، لاین و بیسفون را دارد و ما از این طریق می توانیم مفاهیم و دغدغه های زیست محیطی را به کاربران منتقل کنیم و همچنین درباره خانههای عمودی ایشان گفتند: که فرهنگسرای مهر به منظور ارتقاء نظم و انضباط و تقویت روحیه قانونگرایی در مجتمعهای مسکونی محصولی را  با عنوان «خانه های عمودی» تولید کرد. این محصول یک مجموعه داستان مصور دنبالهدار است و روایت یکی از معظلات در آپارتمانها میباشد.

وی با بیان این مطلب که «خانه های عمودی» بصورت تخته شاسی در ابعاد 70*50 و در 70 مجتمع مسکونی نصب خواهد شد، افزود: شناخت حقوق همسایگی، تقویت ارتباط و صمیمیت همسایهها، ارتقای همدلی و همراهی شهروندان در رفع نیازمندیهای یکدیگر، تاکید و ترویج مسئولیتهای متقابل همسایگی و نیز تشویق همسایگان به رعایت قوانین و مقررات ضمن برقراری نظم و انضباط در آپارتمان از جمله اهداف تولید این محصول است.

رییس فرهنگسرای مهر درباره خدمات بخش غرفه گفت: این مدیریت دهها عنوان محصول و گزارش عملکردی خود را در قالب تصاویر، کتابچه، بروشور، لوح فشرده و کتاب ارائه خواهد کرد. همچنین معرفی ویژه برنامه «برآستان جانان» که بصورت 4 سال متوالی در کلیه مناطق سازمان برگزار شد به همت فرهنگسرای مهر اجرا خواهد شد.

رنجبریان در قسمت دیگری از سخنان خود گفت: برپایی سازههای نمایشگاهی شامل تصاویر ویژه برنامههای شاخص منطقه و برگزاری از بخشهای دیگر خدمات غرفهای این فرهنگسرا است.

گفتنی است؛ نخستین نمایشگاه فرهنگ و هنر تهران از ساعت 10 تا 20 در پردیس سینما گالری ملت واقع در خیابان ولیعصر(عج)، ابتدای بزرگراه نیایش، روبهروی بزرگراه کردستان برگزار میشود.

علاقهمندان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55033900 تماس بگیرند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار