فرمانده یگان های ویژه ناجا عنوان کرد:

ایران در قبال اعمال برخی کشورهای همسایه خویشتن دار است

فرمانده یگان های ویژه ناجا گفت: ایجاد دو دستگی، اختلافات قومی، مذهبی و شکاف در بین جهان اسلام یکی از اهداف مهم دشمنان در کشورهای خاورمیانه است.
کد خبر: ۸۴۴۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۲:۱۲ - 26May 2016

ایران در قبال اعمال برخی کشورهای همسایه خویشتن دار است

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار حسن کرمی در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرستان بوکان اظهارکرد: ایران اسلامی در مقابل اعمال و رفتار برخی کشورهای همسایه از خود بسیار خویشتن داری نشان می دهد.

وی افزود: متاسفانه این کشورها همواره در راستای تفرقه و ایجاد شکاف در بین کشورهای جهان اسلام تلاش کرده و در این راستا از هیچ تلاش و اقدامی دریغ نمی کنند.

فرمانده یگانهای ویژه ناجا با بیان اینکه هدف دشمنان در منطقه، تجزیه کردن کشورهای اسلامی به مناطق کوچک تر است تا بتوانند بهتر بر آنها حکومت کرده و نظارت داشته باشد، ادامه داد: در این شرایط، "وحدت" به عنوان یکی از تأکیدات همیشگی قرآن کریم، ائمه معصومین(ع) ،علمای شیعه و سنی همواره مطرح بوده و به عنوان تأثیرگذارترین عامل در پیروزی مسلمانان و رسیدن آنها به موفقیت است.

این مقام ارشد یگان های ویژه به آزاد سازی فتح خرمشهر اشاره کرد و افزود: آزاد سازی خرمشهر حماسه ای ماندگار در طول هشت سال دفاع مقدس بود که با حضور مردم شکل گرفت.

وی با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس شان و جایگاه کشور به گونهای در جهان نمایان شد که کسی جرات دست اندازی و طمع به کشور ما را نداشته باشد، گفت: فتح خرمشهر موجب شد قدرت دفاعی ایران برای نخستین بار در منطقه برای کشورهای جهان نمایان شود.

سردار کرمی، ثبات داخلی و بازدارندگی خارجی را از دستاوردهای فتح خرمشهر دانست و گفت : در طول هشت سال دفاع مقدس، ایران تنها با یک رژیم کوچک به نام بعث عراق جنگ نکرد بلکه با همه قدرتهای جهانی حامی و پشتیبان صدام جنگ کرد به طوری که در میان اسرای جنگی سربازانی از 35 کشور جهان حضور داشتند.


منبع: ایسنا
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار