یک بانوی زرتشتی:

امام راحل با وحدت و انسجام انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند

رئیس روابط عمومی انجمن زرتشتیان ایرانی گفت: امام راحل(ره) پیوسته بر اتحاد، وحدت و انسجام ملت و ادیان توحیدی تاکید داشتند و با همین انسجام و وحدت توانستند انقلاب اسلامی را به پیروزی برسانند.
کد خبر: ۸۴۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲ - 26May 2016

امام راحل با وحدت و انسجام انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند

به گزارش گروه سایر رسانههای دفاع پرس،«تاج گوهر خداداد کوچکی خادم» روز پنجشنبه در حاشیه بازدید جمعی از اقلیت های دینی از بیت امام راحل(ره) در قم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ما به عنوان بخشی از جامعه ایرانی بر این باور هستیم که باید وحدت و انسجام بین همه اقلیت های دینی و مردم وجود داشته باشد.


وی ادامه داد: خیلی از ادیان توحیدی از رهنمودهای وحدت بخش امام راحل استفاده کرده و امروز وحدت دارند ولی جامعه اسلامی دچار تفرقه شده و امروز به جان هم افتادند.


این مادر شهید گفت: ما گفتار، رفتار و کردار حضرت امام راحل را قبول داشته و بر این باوریم که ایشان یک انسان بزرگ و رهبر مقتدر بودند و همه به ایشان عشق می ورزیم.


خداداد کوچکی خادم بیان کرد: ما برای ایران هر کاری که انجام دهیم، کم است و هر کس که کشور و انقلاب را دوست داشته باشد ما نیز او را دوست داریم.


وی با رد شایعه ها و تبلیغات دشمنان مبنی بر وجود تبیعض در بین اقلیت های دینی در کشور نیز گفت: یکی از دستاوردهای مهم امام راحل و انقلاب اسلامی این بود که همگان را یکسان دیدند و بین هیچ کس تفاوت و تبعیضی قائل نشدند.


وی افزود: امروز نیز ما هیچ تبعیضی را شاهد نیستیم، به عنوان نمونه من دیروز در دانشگاه شریف تهران سخنرانی داشتم و در ایران با آرامش زندگی می کنیم.


وی اظهار کرد: ما برای این نظام و انقلاب شهید دادیم و پای آن نیز ایستاده ایم، امام یک شخصیت بزرگی بوده که خدمات قابل توجهی را ارائه دادند. ایشان همه را به انسجام دعوت کردند، امروز انسجام در میان همه ادیان توحیدی وجود دارد ولی در جهان اسلام و منطقه این انسجام وجود ندارد.


وی همچنین گفت: پیشنهاد می کنم بروشورهایی از امام راحل به صورت خلاصه تهیه شود و در اختیار مردم و پیروان اقلیت های دینی قرار بگیرد تا جوانان بهتر امام را بشناسند.


این فعال زرتشتی با اشاره به اینکه پسرم برای دفاع از ایران شهید شد، گفت: شهید فرهاد خادم از مهندسان فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف و از مسئولان احداث پل چزابه در جنگ ایران و عراق بود.


وی اظهار کرد: روزی که فرزندم قصد رفتن به جبهه را داشت به ایشان گفتم شما چرا می روید اجازه دهید دیگران اعزام شوند، پسرم خطاب به من گفت: «مادر، امام راحل در سن 80 سالگی نیامده تا چیزی را از مردم بگیرد به طور حتم ایشان آمده تا به مردم خدمت کند» و من نیز رضایت دادم که ایشان به جبهه بروند.


بیش از 170 تن از اقلیت های دینی شامل کلیمیان، زرتشتیان، ارمنیان و آشوریان تهران امروز در سفر به شهر مقدس قم از بیت تاریخی حضرت امام راحل در این شهر بازید کردند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار