سرپرست وزارت امور خارجه در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

سیاست خارجی ایران مبتنی بر عقلانیت راهبردی است

باقری‌کنی با تاکید بر اینکه تلاش‌های بارز شهید امیرعبداللهیان در پیشبرد امور دستگاه دیپلماسی کشور، گفت: سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران همواره مبتنی بر عقلانیت راهبردی بوده است و این سیاست با قوت و قدرت ادامه پیدا خواهد کرد.
کد خبر: ۶۶۹۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۳:۱۰ - 24May 2024

انقلاب همیشه با خون‌های پاک، بارور و مستحکم شده است«علی باقری‌کنی» سرپرست وزارت امور خارجه در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع‌پرس با اشاره به اتخاذ مواضع حساس و قاطع شهید «حسین امیر عبداللهیان» درخصوص مقاومت، اظهار داشت: سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران همواره مبتنی بر عقلانیت راهبردی نظام بوده است و آمدن و رفتن افراد در مسیر اصلی سیاست خارجی کشور هیچ تغییری را ایجاد نخواهد کرد و این سیاست با قوت و قدرت ادامه پیدا خواهد کرد.

باقری‌کنی افزود: البته نمی‌توانیم منکر توانمندی‌ها، مهارت‌ها، تجربیات و اخلاص فردی، چون شهید «حسین امیرعبداللهیان» شویم؛ زیرا تلاش‌های  بارز ایشان بود که در پیشبرد کار‌ها تاثیرات قطعی داشته است و نمی‌توانیم آن‌ها را نادیده بگیریم.

سرپرست وزارت امور خارجه ادامه داد: از خداوند متعال و ائمه اطهار مدد می‌طلبیم که بتوانیم با سخت‌کوشی و مسئولیت‌شناسی بیشتر و اقدامات جدی‌تر این ضایعه‌ای که به دستگاه سیاست خارجی و وزارت امور خارجه وارد شده است را بتوانیم جبران کنیم.

وی خاطرنشان کرد: همواره در طول چهار دهه اخیر ما از اینگونه حوادث کم نداشتیم و انقلاب همیشه با خون‌های پاک، بارور و مستحکم شده است. ضمن اینکه این قبیل رویداد‌ها و حوادث موجب شده تا اراده مردم کشور راسخ‌تر شده و نزولات الهی هم بیشتر بوده است.

باقری‌کنی در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: این بار ما هم باید با مسئولیت‌پذیری بیشتر و با توکل بیشتر، ان‌شاءالله آینده درخشان‌تر و مسیر روشن‌تری را پیش روی ملت ایران بگذاریم و در هر جایگاهی که هستیم و تا هر زمانی هم که هستیم به وظیفه خودمان که همانا سربازی ملت، انقلاب و رهبری است عمل کنیم.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار