استاندار اردبیل:

شهید «رئیسی» تا آخرین لحظات عمر خود خادم مردم بود

عاملی گفت: شهید آیت‌الله «رئیسی» تا آخرین لحظات عمر خود خادم مردم بود ومزد تلاش‌های خالصانه و صادقانه خود را با شهادت دریافت کردند.
کد خبر: ۶۶۹۴۲۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۲ - 25May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل ،«سید حامد عاملی» استاندار اردبیل امروز در مراسم تکریم و بزرگداشت سیدالشهدای خدمت، خادم‌الرضا آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» و همراهان شهیدش که در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس برگزار شد، اظهار داشت: رئیس جمهور شهید ما  تا آخرین لحظات عمر خود خادم مردم بود ومزد تلاش‌های خالصانه و صادقانه خود را با شهادت دریافت کردند.

عاملی افزود: آیت الله رئیسی از نزدیک در جریان موانع و مشکلات شهرهای قرار می گرفت و نسبت به تعیین تکلیف پروژه‌های نیمه تمام و راکد استان ها تاکید می کردند.

استاندار اردبیل افزود: ساکنان دارالارشاد نیز از همان روزهای آغازین دولت سیزدهم شاهد تلاش‌ها و خدمت‌رسانی دولت آقای رئیسی در راستای توسعه استان بودند و زمینه‌ساز تحرک بخشی به اقتصاد استان به‌ویژه در طرح‌های عمرانی و اقتصادی بود.

وی عنوان کرد: رئیس جمهور شهید در واقع یک مسئول در تراز انقلاب و نظام و از ذخایر مکتب امام راحل و شاگرد بهشتی بودند که جامعه امروزی ما هم از این نعمت بزرگ محروم شدند و این غم و غصه و ناله و درد و هجران و عزا و سوگواری دل‌های محزون شکسته و پریشان و حضور میلیونی مردم در تشییع جنازه در شهرهای مختلف همه دلیل بر این مدعای بزرگ ما است.

عاملی، آیت الله  رئیسی را یکی از پرافتخارترین رئیس جمهور در دهه‌های اخیر معرفی کرد و گفت: مدیریت انقلابی و سلوک اجتماعی تحت عنوان مکتب شهید خدمت در واقع یک راهنما و چراغ روشن برای آینده نظام و انقلاب است که منشأ این مکتب در واقع همان گفتمان انقلاب اسلامی تعریف می‌شود.

وی در ادامه به اقدامات دولت در زمان ریاست جمهوری آیت‌الله رئیسی اشاره کرد و افزود: احیای کشت و صنعت مغان و پروژه راه آهن اردبیل به میانه از مهمترین اقدامات رئیس جمهور بود و استان اردبیل را جزو استان‌های با قابلیت بالا در رونق تولید و تسهیل موانع اشتغال با هدف کاهش بیکاری ۷۰ هزار نفری رساند.

این مسئول تصریح کرد: کشت و صنعتی که با گذشت نزدیک چهار سال از ابطال واگذاری به بخش خصوصی و ارزیابی اقدامات انجام شده، به جرأت می‌توان ابطال واگذاری پرحاشیه این شرکت را جز یادگارهای ماندگار شهید آیت‌الله رئیسی، رئیس سابق قوه قضائیه و رئیس‌جمهور فقید و شهید راه خدمت در استان اردبیل اعلام کرد که پس از کش‌ و قوس‌های فراوان در جریان سفر مهر سال ۱۴۰۰ به بخش خصوصی واگذار شد.

استاندار اردبیل متذکر شد: همچنین دولت آیت الله رئیسی در نیمه دوم سال گذشته بیشتر از تعهدات خود برای پروژه ریلی استان اردبیل منابع مالی تزریق کرده است و در سفر رئیس جمهور تأمین منابع مالی خوبی برای این پروژه ریلی قبل از پایان سال انجام شده است، حتی بیشتر از مصوبات سفر منابع نقدی و اوراق به راه آهن اردبیل – میانه اختصاص یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها