امام جمعه موقت تهران:

نیروهای مسلح ایران برای دنیای استکبار یک تهدید قطعی هستند

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای ملت اسلام و محور مقاومت یک تکیه‌گاه الهام‌بخش و برای ملت ایران یک دژ مستحکم هستند.
کد خبر: ۶۶۹۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۱ - 26May 2024

شهدا خالق امنیت هستند/ نیروهای مسلح برای دنیای استکبار یک تهدید قطعی استبه گزارش خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدحسن ابوترابی‌فرد» امام جمعه موقت تهران در مراسم هفتمین روز شهدای خدمت که امروز (یکشنبه) در ستاد فرماندهی ارتش برگزار شد، با بیان اینکه ایران اسلامی در جایگاه ویژه و بسیار تاثیرگذاری در منطقه و معادلات بین‌المللی قرار دارد، اظهار داشت: شهدا خالق امنیت هستند.

حجت‌الاسلام ابوترابی فرد با بیان اینکه امروز نیروهای مسلح برای دنیای استکبار یک تهدید قطعی است، افزود: نیروهای مسلح برای ملت اسلام و محور مقاومت یک تکیه گاه الهام‌بخش و برای ملت ایران یک دژ مستحکم هستند.

خطیب نماز جمعه تهران تاکید کرد: مهمترین ویژگی نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی وجود انسان‌هایی است که در پرتو بندگی خدای متعال به مقامات عالی ایمانی و معرفتی آراسته شدند. در پرتو وجود چنین انسان‌هایی آرامش در ایران و جهان گسترده است. نمونه این  انسانها، سرلشکر قرنی بود. این انسان والا مقام نماد علم، دانش و فهم درست از جهان و شناخت درست آمریکا و مزدورانش بود.

خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه در سایه امنیت، پیشرفت و توسعه حاصل می‌شود، تصریح کرد: شهدا خالق امنیت هستند. سرمایه ما برای برون رفت از تنگناهای موجود شناخت درست و دقیق فرصت‌ها، تهدیدها و داشتن برنامه کاربردی برای برون رفت از تنگناهاست.

وی ادامه داد: کشوری می‌تواند در مسیر عزت و اقتدار گام بردارد که در دنیای پرتلاطم سیاسی از استقلال سیاسی به معنی واقعی کلمه برخوردار باشد در غیر این صورت هیچ روزنه امیدی پیدا نخواهد شد.

حجت الاسلام ابوترابی فرد با بیان اینکه عملیات وعده صادق پیام آور دانش، فناوری، تجاری‌ سازی علم و قدرت مدیریت، فرماندهی و طراحی سخت‌ترین عملیات و عبور از لایه‌های دفاعی هفتگانه امپراتوری ناتو و لایه‌های چهارگانه رژیم صهیونیستی بود، یادآور شد: دانش و علم ایران جهانیان را به حیرت فرو برده است.

خطیب نماز جمعه تهران تاکید کرد: فناوری‌‌های نوین و هسته‌ای محصول دانشمندان ایران است و رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت و شهدا پرچمدار نظام و انقلاب هستند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها