رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مداحان از فرصت اربعین شهدای خدمت برای دعوت به مشارکت استفاده کنند

مصطفی خرسندی گفت: دشمن در دشمنی خود همواره به‌دنبال یک استراتژی برای ایجاد تفرقه و مدیریت صحنه است، البته این آرزو را به گور خواهد برد.
کد خبر: ۶۷۴۸۶۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۰ - 27June 2024

«مصطفی خرسندی» رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، با اشاره به ضرورت حضور پرشور و باشکوه در انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: طبیعتاً از ابتدای انقلاب تاکنون هرجایی که حضور باشکوه مردم در انتخابات وجود داشته است، مشکلات رفع شده و رحمت و برکت شامل مملکت شده است. 

وظیفه مداحان تهیج برای مشارکت پرشور مردم در انتخابات است

رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی تصریح کرد: تجربه نشان می‌دهد هر جایی ملت اتحاد داشته‌ و در میدان بوده‌، رشد اتفاق افتاده است و هرجایی که مردم خودشان را کنار کشیده‌اند؛ دشمن سواستفاده کرده است.

وی خاطرنشان کرد: بعد از دوران مسئوولیت شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی می‌طلبد که تمام آحاد مردم حضور چشم‌گیر در انتخابات داشته باشند تا راه ایشان و مسیر خدمت ادامه پیدا کند؛ لذا اینجانب از تمام مردم عزیز ایران می‌خواهم که مثل میشه در صحنه حاضر باشند و مراقب باشند تا یک انتخابات پرشور رقم بخورد و دشمن هم نتواند سواستفاده کند.

خرسندی با بیان اینکه هرجا دشمن جدایی را مشاهد کند، نفوذ می‌کند، تاکید کرد: دشمن در دشمنی خود همواره به‌دنبال یک استراتژی است و آن ایجاد تفرقه برای مدیریت صحنه است لذا دشمن به دنبال منافع خودش است لذا آنچه برای دشمن مهم است ضعف ملت و کشور است که البته این آرزو به گور برده خواهد رفت. یقیناً حضور مردم در انتخابات بسیار اثربخش و تاثیرگذار است که امیدواریم روز جمعه با یک انتخابات پرشور یک رئیس‌جمهور انقلابی و کارآمد انتخاب شود. 

رئیس سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی درباره نقش جامعه مداحان برای دعوت مردم به مشارکت در انتخابات گفت: مداحان پیش‌رونده و پیش‌برنده هستند؛ اولاً در تمام عرصه‌هایی که از اول انقلاب بوده است، مداحان در بقا انقلاب و دفاع مقدس و مدافعین حرم حضور داشته‌اند و در جهاد تبیین حضور داشته‌اند ولی امروز زمان جهاد تهییج است و باید از فرصت اربعین شهدای خدمت بهره گرفت و ذاکرین در اعیاد عید غدیر آحاد مردم را برای حضور باشکوه در انتخابات دعوت کنند. 

وی خاطرنشان کرد: مداحان معمولا چهره به چهره از مردم دعوت می‌کنند؛ شاعران باید در این زمینه شعر و شعار مناسب تولید کنند تا باعث حضور چشم‌گیر مردم در انتخابات شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار