امیر سرتیپ صباحی‌‌فرد:

مشارکت در عرصه انتخابات منجر به تثبیت عمق راهبردی کشورمان می‌شود

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه انسجام و وحدت ویژگی بارز هموطنان همیشه در صحنه کشورمان است گفت: مشارکت در عرصه انتخابات منجر به تثبیت عمق راهبردی کشورمان می‌شود
کد خبر: ۶۷۵۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۲ - 26June 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیرسرتیپ «عليرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در جمع کارکنان مرکز فرماندهی و کنترل حضرت ولیعصر(عج) این نیرو اظهار داشت: یقینا دولتی قوی و کارآمد پشتوانه محکمی برای نیروهای مسلح در راستای حفظ منافع و امنیت ملی کشورمان، خواهد بود.

مشارکت در عرصه انتخابات منجر به تثبیت عمق راهبردی کشورمان می‌شود

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه انسجام و وحدت ویژگی بارز هموطنان همیشه در صحنه کشورمان است گفت: مشارکت در عرصه انتخابات منجر به تثبیت عمق راهبردی کشورمان می شود.

وی اظهار داشت: بخش عظیمی از خنثی سازی جنگ نرم دشمنان در فضای مجازی منوط به حضور بالا در انتخابات است که پیام انسجام و وحدت ملی را به جهانیان مخابره کند.

امیرسرتیپ صباحی فرد گفت: مشارکت در تصمیم گیری های سیاسی و اجتماعی مصداق بارز حمایت از نظام اسلامی است که هر چه این یکدلی و وحدت بالاتر باشد علاوه بر افزایش مقبولیت کشورمان قدرت چانه زنی کشورمان در حوزه های مختلف بالاتر می رود.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش یادآور شد: پیشرفت امروز کشورمان در عرصه های مختلف با حمایت مردم بوجود آمده است و مادامی که مردم حامی کشور و نظام خود باشند گزندی به این آب و خاک نخواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه مشارکت بالای کارکنان و خانواده کارکنان این نیرو در انتخابات نشان از دارد که تعهد، تدین و ولایت پذیری در بطن این نیرو نهادینه شده خاطرنشان کرد: نیروی پدافند همگام با سایر مردم آماده خلق حماسه ای عظیم را دارند که در تاریخ این سرزمین به یادگار بماند.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها