سردار نقدی:

اگر می‌خواهید با زبان وعده صادق با دشمن متجاوز صحبت کنید، باید پای صندوق رأی بیایید

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: اگر می‌خواهید کشورتان در مقابل زورگویان و متجاوزین کم نیاورد و اگر اقتضا کرد با زبان «وعده صادق» دشمن را سرجای خودش بنشاند؛ باید پای صندوق‌های رأی بیاییم‌.
کد خبر: ۶۷۵۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۳ - 27June 2024

سردار «محمدرضا نقدی» معاون هماهنگ‌کننده سپاه در گفت‌وگوی اختصاصی با دفاع‌پرس، با بیان اینکه من یک بسیجی و صاحب یک منصب در نیروهای مسلح هستم، اظهار داشت: من به‌عنوان یک بسیجی نمی‌خواهم ویژگی‌های اصلح را تبیین کنم، چون که امام خامنه‌ای روز گذشته ویژگی‌های نامزد اصلح را بیان فرمودند و نه می‌خواهم از موضع یک فرمانده یک وظیفه شرعی و قانونی را بیان کنم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه در ادامه با تاکید بر اینکه به‌عنوان یک متخصص امنیت ملی با شما صحبت می‌کنم، گفت: اگر می‌خواهید کشورتان در مقابل زورگویان و متجاوزین کم نیاورد و در این منطقه پر آشوبی که در چهار طرف ما یک جنگ خیلی جدی و سرنوشت‌ساز جریان دارد که تکلیف خیلی از مسائل قرار است در این جنگ مشخص شود و اگر اقتضا کرد و لازم شد با زبان «وعده صادق» دشمن را سرجای خودش بنشاند و از امنیت ما دفاع کند باید پای صندوق‌های رأی بیاییم و نشان دهیم که همه ما باهم هستیم.

سردار نقدی در پایان با صرف‌نظر از اینکه به چه کسی رأی می‌دهیم، تصریح کرد: همه در کنار هم، پای کار کشورمان هستیم و ان‌شاالله صبح جمعه پای صندوق‌های رأی حاضر می‌شویم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار