فرمانده کل ارتش:

مردم شریف و بصیر ایران بار دیگر حماسه می‌آفرینند

فرمانده کل ارتش گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، ارتقای قدرت دفاعی، بازدارندگی و اقتدار نظام را در پی خواهد داشت.
کد خبر: ۶۷۵۲۱۴
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸ - 27June 2024

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبد الرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، همزمان با چهلمین روز عروج شهیدان خدمت و با گرامی داشت یاد شهید جمهور آیت الله دکتر رییسی و شهیدان خدمت، گفت: اکنون در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مردم با بصیرت و ولایت مدار ایرانِ عزیز با خلق حماسه‍ای دیگر و با انتخاب اصلح، منطبق با معیار‌های بیان شده از سوی رهبر حکیم انقلاب اسلامی دور جدیدی از اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران را رقم خواهند زد.

مشارکت حداکثری در انتخابات، ارتقای قدرت دفاعی و اقتدار نظام را در پی خواهد داشت/ مردم شریف و بصیر ایران بار دیگر حماسه می‌آفرینند

فرمانده کل ارتش افزود: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، ارتقای قدرت دفاعی، بازدارندگی و اقتدار نظام را در پی خواهد داشت.

وی تاکید کرد: به آینده امیدواریم و یقین داریم به برکت خون پاک شهیدان انقلاب اسلامی و استقامت و بصیرت مردم و پشتوانه‍ها و دستاورد‌های ارزشمند علمی و دفاعی، قوی‍تر از گذشته پرچم استقلال، عزت و سربلندی این نظام را برافراشته خواهیم داشت.

فرمانده کل ارتش ابراز امیدواری کرد: بدون تردید فردا مردم ایران بار دیگر حماسه می‍آفرینند و در این آزمون بزرگ سربلند خواهند بود.

امیر سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: خانواده بزرگ ارتش همان‍گونه که در صحنه‍های بزرگ و سرنوشت‍ساز از جمله انتخابات گذشته و اخیر و حماسه بدرقه پیکر پاک شهیدان خدمت، حضور حداکثری داشتند، این باز نیز دوشادوش ملت عزیز و بزرگ ایران، در این عرصه بسیار مهم و حساس حضوری گسترده خواهند داشت.

انتهای پیام/۹۵۵

برچسب ها: ارتش ، انتخابات ، شهید ، حماسه ، رهبر
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار