پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر به مناسبت سالروز آزاد سازی مهران

سرهنگ پاسدار «غریبی» با صدور پیامی سالروز آزاد سازی مهران را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۷۵۷۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷ - 29June 2024

پیام مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر به مناسبت سالروز آزاد سازی مهرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس بوشهر،  سرهنگ پاسدار «علیرضا غریبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان بوشهر با صدور پیامی سالروز آزاد سازی مهران را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

پاسداشت حماسه آزادسازی شهر مهران در دهم تیر سال ۱۳۶۵، یادآور مقاومت و سلحشوری فرزندان انقلاب اسلامی و تربیت یافتگان مکتب حضرت امام خمینی (ره) در صیانت از استقلال و تمامیت ارضی کشور، پاسداری از ارزش‌ها، حفظ دستاورد‌ها و آرمان‌های سترگ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی به شمار می‌رود.
 
دهم تیر، از یک‌سو اوج اقتدار و عزت خواهی دولت، ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، به‌واقع نشانگر تلألؤ ایمان در عالی‌ترین سطح بندگی خداوند و پیروی از رهبری دوراندیش است که رزمندگان و شهدا آن را به منصه‌ ظهور گذاشتند و از سوی دیگر هم خفتی وصف‌ناشدنی را به دشمنان وارد آورد چراکه به قدرت ایمان و اراده ملت ایران پی بردند، قدرتی که تأثیرات آن امروزه در بین ملت‌های آزادی‌خواه و در قلب مردم انسان‌دوست آنها جای دارد و ایران را در کانون توجهات جهانی قرار داده است.
 
امروز اگر چه ابزار‌های دشمنی و مخالفت با ملت ایران تغییر یافته، اما جمهوری اسلامی ایران به دشمنان ثابت کرده که در راه پیشرفت، توسعه و حفظ ارزش‌های متعالی خود، هر لحظه آماده از خود گذشتگی و خلق حماسه‌های دیگر است.
 
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع‌مقدس و بویژه شهدای عملیات جاوید کربلای یک، سالروز حماسه آزادسازی مهران قهرمان را خدمت مردم غیور ایران اسلامی به ویژه همه رزمندگان و خانواده‌های معظم شهدای استان بوشهر تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها