امام جمعه اهواز:

مدیریت جهادی ویژگی‌ بارز شهید رئیسی بود

موسوی‌فرد گفت: اخلاص، مردم‌داری و مدیریت جهادی از دیگر ویژگی‌های شهید رئیسی بود و توانست با اخلاص خود در قلب‌ها وارد شود تا حدی که دشمنان نظام نیز به فضایل او اعتراف کردند.
کد خبر: ۶۷۶۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۹ - 02July 2024

اخلاص، مردم‌داری و مدیریت جهادی از ویژگی‌های شهید رئیسی بودبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدنبی موسوی‌فرد» امام جمعه اهواز دوشنبه شب در مراسم چهلمین روز درگذشت شهدای خدمت در اهواز اظهار داشت: شهید رییسی اعتقاد داشت که مردم خوزستان لایق مشکلات کنونی نیستند و حاضر بود برای حل مشکلات مردم، هشت بار به این استان سفر کند.

وی با بیان این که شهید رییسی یک‌ رییس جمهور در تراز انقلاب اسلامی بود افزود: او انسان بسیار خالصی بود و حل مشکلات مردم برای این مرد بزرگ، اهمیت بسیاری داشت، شب و روز نمی‌شناخت و چیزی به نام منیت در وجود او نبود.

امام جمعه اهواز گفت: اخلاص، مردم‌داری و مدیریت جهادی از دیگر ویژگی‌های او بود و توانست با اخلاص خود در قلب‌ها وارد شود تا حدی که دشمنان نظام نیز به فضایل او اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه از مهمترین ویژگی‌های شهید رییسی ولایت‌مداری بود در حالی که افراد کثیری در این زمینه مردود شدند، یادآور شد: رییس جمهور شهید، دولت را با مشکلات فراوان تحویل گرفت اما یک بار زبان به شکایت باز نکرد.

موسوی فرد تصریح کرد: در دوران ریاست جمهوری شهید رییسی در عرصه علم و تکنولوژی شاهد پیشرفت‌های فراوانی بودیم و علاوه بر آن ۱۰ هزار کارخانه تعطیل و ۶ هزار کارگر اخراجی به چرخه کار و تولید برگرشتند.

وی افزود: همه ظرفیت‌های استان برای مشارکت بالای مردم در دور دوم انتخابات بسیج شده اند تا مطالبه جدی رهبری یعنی حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای انجام شود. مردم خوزستان با حضور و مشارکت حداکثری در دومین دور انتخابات ریاست جمهوری خون شهدا را پاس بدارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار