شهید «کریم الله رجبی اردشیری»:

وحشت ابرقدرت‌ها از حجاب/ در رعایت حجاب اسلامی خیلی دقیق باشید

در فرازی از وصیتنامه شهید «کریم الله رجبی اردشیری» آمده است: خواهران عزیزم در رعایت حجاب اسلامی خیلی دقیق باشید چون ابرقدرت‌ها از حجابتان خیلی وحشت دارند و هرکس از خواهران را دیدید که زیاد روی مسئله حجاب را دقت نمی‌کند شما وظیفه شرعی دارید که امر معروف و نهی از منکر کنید.
کد خبر: ۶۸۱۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۴ - 30July 2024

وحشت ابرقدرتها از حجاب/ در رعایت حجاب اسلامی خیلی دقیق باشیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان مازندران، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«کریم الله رجبی اردشیری» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «ساری» است که در ادامه زندگی‌نامه و فرازی از وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

زندگی‌نامه شهید

«کریم الله رجبی اردشیری» فرزند «علیجان» نهم خرداد ۱۳۴۰ در ساری به دنیا آمد و در تاریخ نهم مرداد ۱۳۶۱ در عملیات رمضان در منطقه شلمچه به شهادت رسید.

فرازی از وصیتنامه شهید

به نظر من از همه بیشتر که ابرقدرت‌ها از آن وحشت دارند مسئله شخصیت و ارزش زن در اسلام است، چون زن می‌تواند در سرنوشت یک کشور چه از جهت انحطاط و چه از جهت تکامل سهم بسزایی داشته باشد.

اگر آن چیزی که اسلام در مورد زن می‌گوید بخواهد عملی شود دیگر ابرقدرت‌ها به چه طریق می‌توانند در یک کشوری دخالت کنند و اهداف خود را اجرا کنند؛ و خلاصه اسلام مخالف هرگونه قلدری و چپاولگری و طرفدار مستضعفین است آنهایی‌که مال و منال‌شان توسط چپاولگران چپاول شده است بنابراین آمریکا که مخالف این گونه حرفهاست سعی‌اش این است که مردمانی را که چنین حرف‌ها از آن بیرون می‌آید خفه کند؛ و در رابطه با همین موضوع انقلاب ایران نشأت گرفته از قرآن و مسلم است ول بکن معامله نیستند پس وظیفه تک تک امت مسلمان است از پیرمرد و پیرزنش گرفته تا آن نوجوان ۱۲، ۱۳ ساله‌اش که حتی نارنجک به کمر می‌بندد و خود را زیر تانک‌ها رها می‌کند تا شاید از این طریق بتواند خدمتی به اسلام عزیز داشته باشد.

آری برادران وخواهران! درخت انقلاب خون می‌خواهد همان‌طوری که اگر گیاهی را در یک مکانی بکاریم و از آن مواظبت لازم را بعمل نیاوریم به بتدریج خشک می‌شود و بهه همین ترتیب اگر در مواقع ضروری که درخت انقلاب که غذایش خون سرخ ایست بهش نرسد در نتیجه پژمرده شده و به تدریج خشک می‌شود پس باید آنچنان از درخت انقلاب مواظبت و محافظت لازم بعمل آورد که حتی اجازه اینکه پژمرده شود به آن ندهیم و همیشه آن را با طراوت و تازگی خاصی نگهداری کنیم و این موقعی امکانپذیر است که غذای کافی به ریشه‌های آن رسیده و ریشه آن چنان در دل خاک نفوذ کرده باشد که دیگر هیچ قدرتی را توان کندنش نباشد پس باید خون‌ها ریخته و سیل شود و آن چنان در دشت کبیر خوزستان و کوه در غرب روانه شود که دیگر مزدوران بعثی را مجال آن نبود که به خود اجازه فرار را ندهند.

تمام بدبختی‌های ما بر سر این نفس سرکش است، چون این نفس است که حسادت، کینه، بخل، ریا، تکبر و خودبزرگ بینی، مقام پرستی، مادی پرستی، زن پرستی و... به بار می‌آورد پس بیاییم که از دسته اول انسان‌ها باشیم و آنچنان باشیم که خدا می‌خواهد هرچند گام نهادن در این راه مشکلات، درد‌ها، رنج‌ها، نخوابی و گرسنگی‌ها می‌خواهد و تاکید دیگر من بر شما خواهرانم اینکه در تربیت فرزندانتان نهایت سعی و کوششتان را داشته باشید که در آینده این کشور بستگی به تربیت فرزندانتان دارد.

پس از یادتان نمی‌رود در ضمن شعار‌ها و اصطلاحات اسلامی را در گوششان زمزمه کنید، چون زیاد موثر است، اما چیزی که از همه مهتر است خواهران عزیزم در رعایت حجاب اسلامی خیلی دقیق باشید، چون ابرقدرت‌ها از حجابتان خیلی وحشت دارند و هرکس از خواهران را دیدید که زیادروی مسئله حجاب را دقت نمی‌کند شما وظیفه شرعی دارید که امر معروف و نهی از منکر کنید و بعنوان یک خواهر از او بخواهید که رعایت کند با مهربانی خاص نه با داد و فریادزدن که خدای نکرده بدتر شودحتی درکار‌های صحرا امثال وجین، نشا و... حجاب به نحو احسن رعایت شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها