نماینده مردم سمنان در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

پاسخ قاطع ایران به جنایت رژیم صهیونیستی/ ثبات در منطقه‌ اولویت جمهوری اسلامی است

گلرو گفت: جمهوری اسلامی ایران به دنبال ثبات در منطقه است، اما قطعا آنچه اقدام تلافی جویانه از رژیم محسوب می‌شود را بی پاسخ نخواهد گذاشت.
کد خبر: ۶۸۳۶۳۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۲۰ - 10August 2024
عباس گلرو  نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، با اشاره به به تحلیل رسانه‌های غربی از ترور شهید اسماعیل هنیه اظهار داشت: اگر رژیم صهیونیستی به این نتیجه رسیده است که یا جای ایران است یا جای این رژیم قطعا پایان کار خود را رقم زده است.
 
رژیم صهیونیستی قطعا پاسخ قاطعی در خصوص ترور شهید هنیه دریافت می‌کند
 
گلرو خاطرنشان کرد: این رژیم ۲۵ هزار کیلومتر بیشتر سرزمین اشغالی در اختيار ندارد، اما ایران بیش از ۱ میلیون و ۶۰۰ هزار کیلومتر مربع وسعت دارد؛ بنابراین در جنگ احتمالی آینده رژیم خود را نابود شده می‌داند.
 
وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به دنبال ثبات در منطقه است، اما قطعا آنچه اقدام تلافی جویانه از رژیم محسوب می‌شود را بی پاسخ نخواهد گذاشت، قطعا دستگاه اطلاعاتی و نهاد‌های نظامی با قاطعیت جنایت رژیم صهیونیستی را پاسخ خواهند داد و راه فراری برای رژیم در این زمینه نخواهد بود.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: ما هنوز راهبرد‌های سیاست خارجی دولت آقای پزشکیان را نشنیده‌ایم. ایشان مواضع بسیاری خوبی در روز تحلیف اتخاذ کردند که شایسته تقدیر است.
 
گلرو خاطرنشان کرد: به طور کلی مبنای سیاست خارجی دولت باید بر توسعه و گسترش روابط سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی و نظامی با سایر کشور‌ها باشد، بر این اساس سیاست خارجی در دولت  چهاردهم هم باید مکانزیم دو جانبه گرایی و هم چند جانبه گرایی را در دستور کار خود قرار دهد.
 
وی افزود: ما تاکنون در شانگهای و بریکس عضویت پیدا کرده‌ایم و باید این چندجانبه گرایی را گسترش دهیم، امیدواریم دولت چهاردهم هر چه زودتر وزیر خارجه پیشنهادی خود را معرفی کند و ما بعد از آن قطعا بهتر می‌توانیم در خصوص سیاست خارجی دولت چهاردهم اظهار نظر کنیم.
 
انتهای پیام/۳۷۱
نظر شما
پربیننده ها