سردار مومنی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

عمده دلیل تصادفات در ایام اربعین خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان است

جانشین رئیس پلیس راهور فراجا با تاکید بر اینکه بیشترین تصادفات در ایام اربعین در زمان بازگشت زائران رخ می‌دهد، گفت: عمده دلیل تصادفات خستگی و خواب آلودگی است.
کد خبر: ۶۸۳۶۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۵:۲۰ - 10August 2024
سردار حسن مومنی جانشین رئیس پلیس راهور فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، با بیان اینکه امسال همچون سال‌های گذشته اولویت اول ما در طرح‌های ترافیکی موضوع ایمنی رانندگان و زائرین اربعین است، اظهار داشت: ایمنی رانندگان عزیز مستلزم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی است.
 
عمده دلیل تصادفات در ایام اربعین خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان است
 
سردار مومنی با تاکید بر اینکه خواهشی که از هموطنان عزیزمان داریم این است که حتما مقررات را رعایت کنند، گفت: بیشترین نگرانی ما هنگام بازگشت زائرین اربعین حسینی به کشور است.
 
جانشین رئیس پلیس راهور فراجا افزود: زمان حرکت از مبدا به سمت مقصد زائرین تازه نفس هستند، اما در زمان برگشت زائران به دلیل راهپیمایی چند روزه و گرمای هوا باعث ایجاد خستگی و... می‌شود که رانندگان را دچار عجله می‌کند و این موضوع باعث حوادث ترافیکی می‌شود.
 
وی با تاکید بر اینکه بیشترین تصادفات در ایام اربعین در زمان بازگشت زائران رخ می‌دهد، گفت: عمده دلیل تصادفات خستگی و خواب آلودگی است و خواهشی که از هموطنان داریم این است که حتما قبل از حرکت به سمت مقاصد خودشان استراحت لازم را داشته باشند. 
 
مومنی با اشاره به استقرار نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی در پایانه‌های تهران جهت نظارت بر ناوگان حمل و نقل عمومی خاطرنشان کرد: در حال حاضر اتوبوس‌ها در پاسگاه‌های اطراف تهران مورد بررسی قرار می‌گیرند اما در ایام اربعین تمام اتوبوس‌ها در پایانه‌ها مورد بررسی قرار می‌گیرند. 
 
جانشین رئیس پلیس راهور فراجا اظهار داشت: در صورتی که اتوبوسی مشکل فنی و ایمنی داشته باشد اجازه مسافرگیری به او داده نمی‌شود.
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها