مدیر اجرایی ستاد اربعین شهرستان تایباد خبر داد؛

میزبانی از زائر افغانستانی اربعین در مرز دوغارون

فخاری گفت: موکب و حسینیه شهید سلیمانی با حدود ۲ هزار متر زیربنا امکان اسکان و پذیرایی زائران افغانستانی اربعین حسینی در مرز دوغارون را دارد.
کد خبر: ۶۸۳۹۶۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵ - 11August 2024

میزبانی از زائر افغانستانی اربعین حسینی در حسینیه شهید سلیمانی مستقر در مرز دوغارونبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «علی فخاری» مدیر اجرایی ستاد اربعین شهرستان تایباد در بازدید از موکب‌های مستقر در مرز دوغارون اظهار داشت: افغانستانی‌های زائری که قصد زیارت و شرکت در پیاده روی اربعین را دارند در موکب‌های مستقر در مرز دوغارون، که با همکاری مسئولین شهرستان تایباد، هنگ مرزی، اداره اتباع و پایانه مرزی ایجاد شده پذیرای این زائران هستند.

وی با بیان اینکه همه شرایط برای استقبال از زائران در مرز دوغارون فراهم شده است، افزود: امسال دو موکب از مشهد به زائران اربعین حسینی در مروز دوغارون خدمات ارائه می‌کنند و در کنار خادمین مردمی، از قشر‌های محتلف مردم و خیرین تایبادی دعوت می‌شود در صورت تمایل به خدمت‌رسانی با مراجعه به امامان جماعت مساجد برای مشارکت در این حرکت فرهنگی ثبت نام کنند.

مسئول ستاد اجرایی اربعین شهرستان تایباد ادامه داد: حسینه سردار شهید سلیمانی که در مرز دوغارون واقع شده محل اسکان و پذیرایی زائران افغانستانی است.

فخاری گفت: موکب و حسینه شهید سلیمانی با حدود ۲ هزار متر زیربنا محل اسکان و پذیرایی زائران افغانستانی است که برای حدود ۴۰ هزار زائر پیش‌بینی شده است و امکان اسکان و پذیرایی پنج هزار نفر را در هر روز با امکانات لازم در مرز دوغارون دارد، که علاوه بر اسکان و پذیرایی موقت زائران، غرفه‌های متعددی برای خدمات‌دهی بهتر در مجاورت این حسینیه راه‌اندازی می‌شود.

وی تصریح کرد: در سال جاری موکب قبل از سالن گذرنامه برای پذیرایی اولیه توسط مرزبانان شهرستان تایباد فعال خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها