مدیر عملیات و سازماندهی مرکز اردویی و راهیان نور سپاه استان قم:

بیش از 1700 زائر قمی از مناطق عملیاتی شمال‌غرب کشور بازدید کردند

«فرح آبادی» گفت: بیش از 1700 زائر قمی به همراه عوامل اجرایی در مردادماه جاری از مناطق یادمانی و عملیاتی شمال‌غرب کشور بازدید کردند.
کد خبر: ۶۸۴۴۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۷ - 13August 2024

بیش از 1700 زائر قمی از مناطق عملیاتی شمال غرب کشور بازدید کردند«علی اصغر فرح آبادی» مدیر عملیات و سازماندهی مرکز اردویی و راهیان نور سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در حاشیه اعزام آخرین گروه از زائران قمی به اردوی راهیان نور شمال غرب کشور در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: برنامه بازدیدهای زائران از مناطق شمال غرب، از سوم مرداد آغاز و آخرین کاروان اعزامی نیز امروز به قم بازخواهند گشت.

وی افزود: در طول 21 روز اعزام و تشرف زائران به مناطق عملیاتی بانه و سردشت در شمال‌غرب کشور، 11 کاروان از نواحی و حوزه های بسیج، اقشار مختلف مردم، پیشکسوتان، دانشجویان، فرهنگیان و ... در مناطق مذکور یافتند و با حماسه مقاومت مردم و دفاع رزمندگان اسلام در برابر هجوم و تجاوز دشمن بعثی و گروهک های ضدانقلاب آشنا شدند.

مدیر عملیات و سازماندهی مرکز اردویی و راهیان نور سپاه استان قم خاطرنشان کرد: در طول این مدت، 1700 زائر قمی، عوامل اجرایی و خادمان راهیان نور، در کاروان ها حضور داشتند.

وی با تشکر از همکاری دستگاه های ذیربط در هماهنگی و پشتیبانی اعزام زائران، ابراز امیدواری کرد: ان شاءالله این حرکت فرهنگی اثرگذاردر سطح جامعه، بتواند در راستای جهاد تبیین، پیام خون شهدا و دستاوردهای انقلاب اسلامی را به شایستگی به نسل جوان منتقل نماید.

انتهای پیام/



نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار