فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه خبر داد؛

پیش‌بینی تردد روزانه ۱۵۰ هزار نفر زائر اربعین از مرز خسروی

سردار «سپهری» با توجه به هماهنگی‌های به عمل آمده و امکانات و زیرساخت‌های خوب مرز خسروی و همچنین همکاری مناسب طرف عراقی در مرز منذریه، پیش بینی تردد روزانه ۱۵۰ هزار زائر از مرز خسروی خبر داد.
کد خبر: ۶۸۵۰۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۳ - 17August 2024

پیش بینی تردد روزانه ۱۵۰ هزار نفر زائر اربعین از مرز خسرویبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «کیاست سپهری» فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران به قدمت طولانی مرز خسروی در میزبانی شایسته از زوار عتبات عالیات اشاره و اظهار داشت: این مرز کوتاه‌ترین مسیر، امن‌ترین مسیر جاده‌ای و بهترین امکانات زیرساختی برای تشرف به کربلای معلی را دارد.

وی افزود: این مزیت‌ها موجب شده که در اربعین ۱۴۰۳ روز به روز بر تعداد زواری که این مرز را برای شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی (ع) انتخاب می‌کنند، افزوده شود.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: اربعین سال جاری شاهد افزایش چند برابری تعداد زوار نسبت به سال گذشته برای عبور از مرز خسروی به دلایلی از جمله رضایتمندی زوار از امکانات، خدمات رسانی و تسهیل در تردد هستیم که پیش بینی می‌شود طی روزهای پیش‌رو این تعداد افزایش چشمگیری داشته باشد.

سردار سپهری به سطح تعاملات با مسئولان پایانه منذریه عراق اشاره کرد و گفت: این تعاملات در سطح خوب و قابل قبولی است و زوار ما در آن سوی مرز خسروی به خوبی تکریم می‌شوند و همین امر بر روند افزایش تعداد زوار برای تردد از پایانه خسروی تأثیر مثبت داشته است.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه تاکید کرد: با توجه به امکانات و زیرساخت‌های خوب مرز خسروی و همچنین همکاری مناسب طرف عراقی در مرز منذریه، امکانات برای تردد روزانه تا ۱۵۰ هزار زائر از مرز خسروی پیش بینی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار