نماینده ایلام از موزه دفاع مقدس بازدید کرد

«فریدون همتی» نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان ایلام بازدید کرد.
کد خبر: ۶۸۹۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸ - 06September 2024

بازدید نماینده ایلام از موزه دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «فریدون همتی» نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان ایلام بازدید کرد.

سرهنگ پاسدار «محمد حسین فولادی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام در این بازدید ضمن تشریح تالار‌های این موزه و بیان عملیات‌های که در هشت سال دفاع مقدس رخ داده است اظهارداشت: تلاش کرده ایم که بخشی از این دستاورد‌ها و رشادت‌ها را در این موزه بیان کنیم.

«فریدون همتی» نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در جریان این بازدید بیان کرد: دفاع مقدس یکی از مولفه‌های راهبردی و پرارزش نظام شکوهمند انقلاب اسلامی است که می‌بایست به خوبی به آن پرداخته شود.

وی افزود: امروز نیاز است که نسل جوان با رشادت‌های که مردم استان ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس انجام دادند آشنا شود، زیرا دفاع مقدس پیشانی زرین استان در دفاع از کیان جمهوری اسلامی می‌باشد.

«همتی» با تشکر از اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام بیان کرد:علی رغم کمبود اعتبار موزه دفاع مقدس استان ایلام پیشرفت خوبی داشته است و نکات کلیدی را به معرض دید مخاطبان قرار داده است.

نماینده مردم ایلام در مجلس خاطرنشان کرد: مصمم هستیم که با تخصیص اعتبار و تکمیل یادمان‌ها وموزه دفاع مقدس نقش استان در دفاع مقدس را در سطح کشور معرفی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار