وزیر کشور مطرح کرد؛

تأکید جدی وزارت کشور بر بهره گیری از ظرفیت‌های انسانی در مسیر توسعه پایدار استان‌ها

«مومنی» گفت: وزارت کشور بر بهره گیری از ظرفیت‌های انسانی در مسیر پیشرفت و توسعه پایدار استان‌ها تاکید جدی دارد.
کد خبر: ۶۹۰۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۹ - 15September 2024

تأکید جدی وزارت کشور بر بهره گیری از ظرفیت‌های انسانی در مسیر توسعه پایدار استان‌هابه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «اسکندر مؤمنی» وزیر کشور امشب در نشست بررسی مشکلات توسعه مازندران با اشاره به اهمیت مازندران در اطلس فرهنگی، سیاسی و اقتصادی بر لزوم بهره گیری از قابلیت‌های ممتاز این استان در پیشبرد سیاست‌های کلان کشور تاکید کرد.

وزیر کشور با اشاره به برخورداری مازندران از نیرو‌های فکری و اجرایی اثرگذار در سطح ملی و استانی از این استان به عنوان بانک مدیریت و سرمایه انسانی قابل اتکا یاد کرد و افزود: وزارت کشور بر بهره گیری از ظرفیت‌های انسانی در مسیر پیشرفت و توسعه پایدار استان‌ها تاکید جدی دارد.

مؤمنی با اشاره به نظام مسائل استان مازندران بویژه ضعف‌های زیرساختی در حوزه گردشگری و سواحل، خواستار تدوین برنامه عملیاتی برای ارتقای ظرفیت‌های ملی این استان در حوزه‌های کشاورزی و گردشگری شد.

همچنین در این نشست هریک از اعضای مجمع نمایندگان مازندران در سخنانی با اشاره به قابلیت‌ها و مزیت‌های های پیشرانی این استان در مسیر توسعه پایدار، خواستار تغییر نگرش کلان دولت به ظرفیت‌های سرشار این استان با حمایت وزارت کشور شدند.

نمایندگان مازندرانی خانه ملت در ادامه با اشاره به شرایط خاص این استان بخاطر پذیرش میلیونی مسافران بر لزوم تخصیص اعتبار توازن منطقه‌ای برای نیل به اهداف توسعه مازندران در آینده و فائق آمدن بر مشکلات انبوه ناشی از کمبود‌های زیرساختی استان تاکید کردند.

همچنین نمایندگان مازندرانی خانه ملت با اشاره به تغییرات مدیریتی دولت چهاردهم، برنامه محوری و تحولگرایی توأم با تعهد و توان مدیریتی را رمز موفقیت مدیران در اعتلای همه جانبه دانسته و خواستار توجه وزارت کشور به این مؤلفه‌های اساسی در انتصابات شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار