تقدیر قویدل از فرماندهی دریابانی هرمزگان به مناسبت هفته فراجا

محمد قویدل و سردار اسماعیلی بر ضرورت همکاری‌های فرهنگی و تربیتی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن تاکید کردند.
کد خبر: ۶۹۶۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۱ - 07October 2024

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان،«محمد قویدل» مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، به همراه شورای معاونین به مناسبت هفته نیروی انتظامی با سردار «بهادر اسماعیلی» فرمانده مرزبانی استان، دیدار کرد.

قویدل در این دیدار اظهار داشت: هفته نیروی انتظامی فرصتی است برای گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مرزبانی که در سخت‌ترین شرایط و دورترین نقاط کشور از مرزهای میهن اسلامی حفاظت می‌کنند. این عزیزان با جانفشانی‌های خود امنیت و آرامش را برای کشور به ارمغان می‌آورند و ما به‌عنوان مجموعه آموزش و پرورش استان با بیش از ۴۳۰ هزار دانش‌آموز و ۳۰ هزار فرهنگی از تلاش‌های شما و همکارانتان قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: همکاری مرزبانی استان با آموزش و پرورش در مناسبت‌های مختلف، از جمله هفته معلم، بسیار چشمگیر بوده و این تعامل فرهنگی می‌تواند در تقویت فعالیت‌های تربیتی و مشاوره‌ای، به‌ویژه در مدارس مناطق محروم، تأثیر بسزایی داشته باشد. امیدواریم در آینده نیز شاهد همکاری‌های بیشتری در این زمینه باشیم.

ما همیشه مدیون معلمان هستیم

سردار بهادر اسماعیلی، فرمانده مرزبانی استان هرمزگان، نیز در این دیدار با تقدیر از زحمات فرهنگیان گفت: ما همیشه مدیون معلمان هستیم. تربیت صحیح دانش‌آموزان از ابتدایی تا دانشگاه زیربنای اصلی جامعه است و معلمان در این راه نقش اساسی دارند. ما در مرزبانی، تعامل خوبی با آموزش و پرورش استان داشته‌ایم و این همکاری باید در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان تقویت شود.

وی تأکید کرد: دشمنان با استفاده از فضای مجازی سعی در تخریب فرهنگ جوانان دارند و ما در مرزبانی آماده‌ایم تا در کنار آموزش و پرورش، برنامه‌های مشترک فرهنگی را در مدارس مناطق مرزی و محروم اجرا کنیم تا از نسل جوان محافظت کنیم.

در پایان این دیدار، محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، به نمایندگی از مجموعه آموزش و پرورش، لوح تقدیری را به سردار بهادر اسماعیلی، فرمانده مرزبانی استان، اهدا کرد. این لوح به پاس قدردانی از همکاری‌های مرزبانی با آموزش و پرورش استان در جهت تقویت فعالیت‌های فرهنگی و امنیتی به ویژه در مناطق مرزی و محروم استان، تقدیم شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار