کارکنان حوزه هنری زنجان با همسر شهید «مرادخانی» دیدار کردند

کارکنان حوزه هنری زنجان با همسر شهید «مرادخانی» دیدار کردند.
کد خبر: ۶۹۷۱۶۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۵ - 09October 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، کارکنان حوزه هنری زنجان پای صحبت‌های همسر صبور و گرانقدر شهید مدافع حرم؛ والامقام «داود مرادخانی» نشستند.  
مسئولان و کارکنان حوزه هنری زنجان در فضایی گرم و صمیمی با همسر بزرگوار شهید والامقام «داود مرادخانی» دیدار کردند و وی خاطراتی از لحظه خرسندی شهید بزرگوار از دریافت خبر اعزام به سوریه و از نگاه متعصبانه ایشان به حریم و حرم تعریف کردند.

شهید داود مرادخانی در ۱۳۴۸ درتهران به دنیا آمد. ۶ ساله بود که خانواده اش به زنجان مهاجرت کردند.جوانی انقلابی و پرورش یافته در پایتخت شور و شعور حسینی.۱۷ساله بود که سنگر دانش را رها کرد تا به یاری حسین زمان بر صدامیان بعثی بشورد. سرزمین های غرب و جنوب ایران، شرق دجله و هورالعظیم قدم های این شهید را به خاطر دارند. شهید مرادخانی در میدان نبرد در عملیات والفجر ۱۰ در حلبچه مجروح شد و از خیل جانبازان شیمیایی بود.

درسال ۶۵ به عنوان بسیجی داوطلب به جبهه رفت و در سال ۶۶ وارد سپاه پاسداران شد و در سال ۶۷ ازدواج کرد و حاصل ۲۷سال زندگی مشترکشان دو دختر بود. شهید پس از پایان جنگ تحمیلی تامقطع فوق دیپلم ادامه تحصیل داد.

سرهنگ پاسدار داود مرادخانی در۲۱ اسفند۱۳۹۴ به آرزوی دیرینه اش دست یافت و در سوریه به وصال معبود رسید وحسین وار در راه دفاع از حریم زینبی به همرزمان شهیدش پیوست.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار