صبح امروز؛

سرهنگ طاهرخانی با امام جمعه قزوین دیدار کرد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین سرهنگ پاسدار مهدی طاهرخانی با آیت الله عابدینی دیدار و گزارشی از عملکرد این اداره کل را در سال 94 ارائه کرد.
کد خبر: ۷۰۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲ - 17February 2016

سرهنگ طاهرخانی با امام جمعه قزوین دیدار کرد

به گزارش دفاع پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار مهدی طاهرخانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین ضمن دیدار با آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، گزارشی از مأموریتهای سال 94 این اداره کل را ارائه نمود و اظهار داشت: مراحل طراحی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان به اتمام رسیده و در آیندهای نزدیک مراحل احداث آن شروع خواهد شد.

وی در ادامه افزود: جمع آوری آثار و اسناد شهدا و رزمندگان دفاع مقدس و چاپ کتب دفاع مقدس با جدیدیت دنبال میشود و کار نگارش و تدوین دایرة المعارف دفاع مقدس و روز شمار دفاع مقدس استان قزوین نیز آغاز شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین گفت: احداث یادمان شهدای گمنام استان با مشارکت شهرداریها و دانشگاهها و همچنین برگزاری جلسات شورای هماهنگی دفاع مقدس و دبیری مناسبتهای ملی هفته دفاع مقدس و سوم خرداد و سالروز آزاد سازی سوسنگرد از دیگر اقدامات بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس در یک سال گذشته بوده است.

در ادامه این دیدار نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین آیت الله عابدینی در خصوص اهمیت جمع آوری آثار دفاع مقدس و نشر آنها و معرفی نقش استان قزوین در دفاع مقدس با مستندات تأکید کردند.

آیت الله عابدینی افزود: در چاپ کتب دفاع مقدس باید تعامل و همکاری بین همه دستگاهها به وجود بیاید و همه در اجرای این مأموریت خطیر تلاش نمایند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار