تجلیل از معلمان مسئول و عضو کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از برگزاری مراسم تجلیل از معلمان مسئول و عضو کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۰۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ - 02May 2016

تجلیل از معلمان مسئول و عضو کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد

به گزارش دفاع پرس از ایلام ،حجتالاسلام علی چراغی پور، مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته معلم  و یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری از معلمان عضو کانونهای مساجد تقدیر میشود.

وی با بیان اینکه در مراسمی از رئیس اداره آموزش و پررورش شهرستان ایلام به نمایندگی از معلمان مسئول کانون فرهنگی و هنری مساجد تقدیر میشود، ابراز کرد: معلمی شغل انبیاست و معلم و استاد جایگاه ویژهای در دین مبین اسلام دارد و بدون شک نقش مهمی در هدایت و تعلیم و تربیت نسلهای آیندهساز دارند.

مسئول دبیرخانه کانونهای فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام بابیان اینکه روز معلم فرصت بسیار خوبی در راستای تقدیر از تلاشهای این عزیزان در عرصه تعلیم و تربیت است، افزود: دوازدهم اردیبهشت، سالروز شهادت استاد مطهری، الگوی استادان متعهد و آگاه به زمان و معلم برجسته انقلاب اسلامی است که بنیانگذار جمهوری اسلامی، از وی بهعنوان حاصل عمر خویش یاد کرد.

حجتالاسلام چراغی پور، بیان کرد: استاد مرتضی مطهری از زمره معلمان راستین انقلاب است که با نگاه ترکیبی به معارف بشری، تلاشهای علمی و عملی خویش را مقدمهای برای عبادت میدانست و در این راه به دینداری راه یافت و با شهادت، عبادت علمی و عملی خود را کامل ساخت.

وی، در پایان با تقدیر از تلاشهای همه معلمان، خاطرنشان کرد: کانونهای فرهنگی و هنری مساجد نیز در طول زمان فعالیت خود همواره شاهد همکاری و تعامل معلمان گرامی در راستای جذب جوانان به مساجد بوده که لازم است از تلاشهای این عزیزان نیز قدردانی شود.

نظر شما
پربیننده ها